تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1397 - 8:40
کد خبر : 27523

حمایت از کالای ایرانی معضل بیکاری را رفع می کند

حمایت از کالای ایرانی معضل بیکاری را رفع می کند

قربانعلی ولیزاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بابل افزود: امروز حمایت از کالای ایرانی به یک دغدغه ملی تبدیل شده است که با نهادینه شدن این فرهنگ اثرات بسیار مثبتی برای کشور به ارمغان خواهد آورد.وی اظهارداشت: بخشی از بیکاری موجود به واردات محصولات برمی گردد اما اگر مردم ایران در کنار مسئولان به

قربانعلی ولیزاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بابل افزود: امروز حمایت از کالای ایرانی به یک دغدغه ملی تبدیل شده است که با نهادینه شدن این فرهنگ اثرات بسیار مثبتی برای کشور به ارمغان خواهد آورد.
وی اظهارداشت: بخشی از بیکاری موجود به واردات محصولات برمی گردد اما اگر مردم ایران در کنار مسئولان به خرید کالاهای ایرانی اقدام کنند نه تنها نیازی به واردات نیست بلکه اثرات مثبت اقتصادی نیز برای کشور به ارمغان می آورد.
ولیزاده افزود: در سالجاری بلافاصله کارگروه ویژه ای برای حمایت از کالاهای ایرانی در فرمانداری بابل تشکیل شده که امیدواریم گام های مثبت و اثر بخشی در حمایت از کالاهای ایرانی برداشته شود.
فرماندار بابل بیان کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی دولت تدبیر و امید فراهم کردن اشتغال پایدار برای جوانان است که در همین راستا در شهرستان بابل در سال گذشته حدود پنج هزار شغل ایجاد شده که ۹۰ درصد آن در سامانه ثبت شده است.
ولیزاده افزود: همچنین دولت برای اشتغال روستائیان اعتبارات و برنامه های بسیار خوبی ارائه کرده است که امیدواریم با اطلاع رسانی دقیق تولید کنندگان و روستائیان از این خدمات بهره مند شوند.
وی اظهارداشت: هدف گذاری ما برای اشتغال در سالجاری در شهرستان بابل بیش از چهار هزار نفر است که با حمایت از بخش خصوصی و واحد های تولیدی مصمم به تحقق آن می باشیم.
فرماندار بابل اضافه کرد: رضایتمندی مردم از انقلاب بسیار برای ما حائز اهمیت است و همه باید به گونه ای به مردم خدمت رسانی کنند که این رضایتمندی حاصل شود.
وی گفت: در هشت روز اول سفرهای نوروزی بیش از پنج هزار نفر در شهرستان بابل در مدارس و اقامتگاه ها اسکان یافتند که این آمار نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش را نشان می دهد.
وی بیان کرد: خوشبختانه در نوروز امسال برنامه های فرهنگی و تفریحی خوبی برای شهروندان تدارک دیده شده که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.
شهرستان ۵۳۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و شش بخش است.
۷۳۴۳/۱۸۹۹

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد