تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 10:56
کد خبر : 83053

هرفرازوصیت نامه سردارسلیمانی یک پنداست/اخلاق؛میراث معنوی حاج قاسم

هرفرازوصیت نامه سردارسلیمانی یک پنداست/اخلاق؛میراث معنوی حاج قاسم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، هادی حق‌شناس بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سردار دلها اظهار کرد: با تاکیدی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در زمینه جوانان دارند، طبیعی است که جوانان جلوتر از بقیه در زمینه گرامیداشت یاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، هادی حق‌شناس بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سردار دلها اظهار کرد: با تاکیدی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در زمینه جوانان دارند، طبیعی است که جوانان جلوتر از بقیه در زمینه گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها ورود کرده و باورها و ارزش‌های انقلاب را تقویت کنند.

وی افزود: برای شناخت هر شخصیتی به آثار وی روی آورده و مهمترین اثر که با فکر و ذهن خلق می‌شود، وصیت نامه است زیرا هر شخص می داند که وصیت نامه در چه شرایطی خوانده می شود.

حق شناس اضافه کرد: شهدای گرانقدری در استان داشتیم که ماندگاری و جاودانه شدند اما سردارسلیمانی به نظر می‌رسد که جاودان تر شد و این امر نیازمند بررسی است.

استاندار گلستان تصریح کرد: زمانی که سردار سلیمانی شهید شد ملت عراق، سوریه، یمن و همه ملت‌های منطقه داغدار شدند.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی همواره تهذیب نفس داشت و ۴۰ ساله تذهیب نفس، ۴۰ سال نرفتن به راه انحراف و ماندن در خط مستقیم، ۴۰ سال جهاد اکبر و اصغر و ۴۰ سال بدون حاشیه بودن، مرد میدان می خواهد.

حق شناس بیان کرد: شهید سلیمانی ۴۰ سال با تمام وجود در همه عرصه‌ها جهاد کرد و اسطوره ای است که میراث آن فراوان است.

وی با اشاره به میراث ظاهری به جای مانده از سردار سلیمانی مبنی بر حفظ عراق، سوریه و ایجاد وحدت و غیره، افزود: آن چیزی که مهم تر از این مسائل است و باید به طور خاص و ویژه به آن توجه کرد اخلاق سردارسلیمانی است.

استاندار گلستان با اشاره به وصیت نامه سردار، گفت: وصیت نامه سردار سلیمانی یک پند است و آیندگان مطمئناً شخصیت ایشان را بهتر از ما خواهند شناخت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد