تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1397 - 15:43
کد خبر : 27339

مجازات‌های پروند‌های قاچاق بازدارنده است/ جریمه‌های قاچاق در قانون جدید تغییری نمی‌کند

مجازات‌های پروند‌های قاچاق بازدارنده است/ جریمه‌های قاچاق در قانون جدید تغییری نمی‌کند

عبدالمجید اجتهادی مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: آخرین اصلاحات قانون قاچاق در کمیسیون اقتصادی مطرح شد و خلاء قانونی در لایحه ذکر شده است. وی در ادامه افزود: بزودی در صحن علنی مجلس قانون جدید

نوروز/////مجازات‌های پروند‌های قاچاق بازدارنده است/در قانون جدید جریمه‌های قاچاق تغییری نمی‌کندعبدالمجید اجتهادی مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: آخرین اصلاحات قانون قاچاق در کمیسیون اقتصادی مطرح شد و خلاء قانونی در لایحه ذکر شده است.

وی در ادامه افزود: بزودی در صحن علنی مجلس قانون جدید اصلاحات مورد بررسی و تصویب خواهد رسید.

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: در قانون جدید قاچاق قرار نیست جریمه‌های پرونده‌های قاچاق دستخوش تغییرات شود و افزایش یابد.

اجتهادی در پایان بیان کرد: جریمه‌های پرونده‌های قاچاق به اندازه کافی سنگین است و بازدارنده که ضرورتی به افزایش آن نبود؛ همچنین در موضوع قاچاق متهمان پرونده جریمه نمی‌شوند بلکه تمامی کالا‌های مکشوفه نیز به نفع دولت ضبط می‌شود. البته کالا‌هایی که صاحب نداشته باشد به نفع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ضبط می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد