تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1397 - 10:36
کد خبر : 27232

وارد کردن کالای قاچاق، حقوق عمومی کشور را ضایع می کند

وارد کردن کالای قاچاق، حقوق عمومی کشور را ضایع می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: هزینه های زیادی در سال برای وارد کردن کالاهای خارجی صورت گرفته که منجر به بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانحات شده است. وی افزود: توجه به کالای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا غیور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: هزینه های زیادی در سال برای وارد کردن کالاهای خارجی صورت گرفته که منجر به بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانحات شده است.

وی افزود: توجه به کالای ایرانی منجر به افزایش تولیدات داخلی شده و در نهایت تولید کالاهای قاچاق توسعه پیدا نخواهد کرد.

فرماندار اردستان گفت: با توجه به برنامه ریزی های مدونی که برای جلوگیری از ورود کالای خارجی صورت گرفته،همچنان شاهد افزایش قاچاق کالا هستیم.

غیور با بیان اینکه باید پیشگیریهایی در زمینه واردات کالاهای قاچاق صورت گیرد، تصریح کرد: دولت در این زمینه اقدامات خوبی داشته و با جدیتی که در کشور وجود دارد شاهد اتفاقات بهتری در این بخش خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق نیاز مند مبارزه ملی است که همه بخشها در این زمینه کمک کنند تا فرهنگ سازی درست انجام شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: کالایی که توسط مردم در بازار خریداری می شود اگر بدانند به چه شکلی وارد شده و چه ضرر و زیانی برای کشور دارد خرید کالای ایرانی ترجیح داده خواهد شد.

غیور تصریح کرد: هر کالای خارجی و قاچاق که در واقع از مبادی خود وارد کشور شده حقوق عمومی کشور را ضایع کرده است.

وی همچنین یادآوری کرد: حمایت از کالای ایرانی در چند سال اخیر موجب شده شاهد تغییر موازنه تجاری کشور باشیم و صادرات از واردات سبقت بگیرد.

فرماندار اردستان افزود: مردم و دولت در مقابله با کالای قاچاق وظایفی دارند که وظیفه عموم مردم در واقع مهم تر است و اگر همگام و همسوی با هم حرکت کنیم شعار سال هم تحقق پیدا خواهد کرد.

غیور اعلام کرد: برای توسعه اقتصادی تولیدات و کالاهای تولیدی شهرستان در چند سال گذشته با قدمهای مثبتی مورد حمایت قرار گرفته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد