تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1397 - 5:27
کد خبر : 27185

مبارزه با قاچاق کالا مسیر تحقق شعار سال را هموار می‌کند

مبارزه با قاچاق کالا مسیر تحقق شعار سال را هموار می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت شامگاه یکشنبه در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه امیدوارم سال نو، سال امید، نشاط و سلامت برای همگان باشد، گفت: هیچ عنصری و بازویی مانند نیروی انتظامی پرتلاش ترین خدمتگزار مردم نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت شامگاه یکشنبه در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه امیدوارم سال نو، سال امید، نشاط و سلامت برای همگان باشد، گفت: هیچ عنصری و بازویی مانند نیروی انتظامی پرتلاش ترین خدمتگزار مردم نیست و ناجا روز و شب وفاداری و خدمتگزاری خود به نظام را ثابت می کند و در همه شرایط در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه ناجا در نوروز تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی را بر عهده دارد، گفت: امسال سه رویداد مهم جشنواره پویانمایی، اجلاس پایتخت گردشگری آسیایی و اجلاس جهانی گردشگردی را در همدان میزبان هستیم که نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت این رویدادها را بر عهده دارد.

نیکبخت باتاکید براینکه اگر استان همدان در بهبود کسب و کار در کشور اول می شود، بدون کمک نیروی انتظامی این نتیجه کسب نمی شود، افزود: با امنیت خوب استان بزودی نزدیک یک هزار میلیارد تومان پروژه در این استان به بهره بدراری خواهد رسید.

استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی کار علمی می کند و نتیجه آن کاهش صدمات و آسیب ها است، گفت: فرمانده انتظامی استان همدان در عین تواضع و فروتنی فرمانده ای با اقتدار و محکم است و علمی و شبانه روزی کار می کند.

وی همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار سال۹۷ را اقتصادی و در حمایت از کالاهای ایرانی اعلام کردند که این مهم است و باید در مبارزه با قاچاق و افزایش کیفیت کالاها، و افزایش احساس امنیت برای فعالیت اقتصادی، تلاش کرد، گفت: نیروی انتظامی استان همدان، نیرویی پاک و سالم است که جای خوشحالی دارد.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه همدان شهری مذهبی است که البته همه جای ایران مذهبی است، ادامه داد: هتلداران بحث داشتند که نیروی انتظامی اجازه موسیقی در فضای داخل هتل ها را نمی دهد اما در این رویداد برای ما خطوط قرمز و رعایت حدود شرعی مهم است.

وی بابیان اینکه نشاط عمومی مهم است و انتظار رعایت قانون و همکاری را داریم، گفت: اقامت در استان همدان در ۴ روز اول امسال ۳۴ درصد افزایش یافته و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان نیز ۵۴ درصد افزایش داشته است.

استاندار همدان با تاکید براینکه این افزایش نتیجه ارتقا امنیت در استان و همراهی و راهنمایی مسافران در سال های قبل است، گفت: استان همدان شرایط لازم را برای رونق بیشتر گردشگری دارد و با احساس امنیت گردشگران، این شرایط بهتر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با رویدادهای بین المللی که در استان همدان در امنیت کامل، در سال ۹۷ برگزار خواهد شد، در جذب سرمایه گذاری توفیق داشته باشیم.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد