تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 8:42
کد خبر : 6710

۲۰۰ مبلغ دینی به مساجد نهاوند اعزام شدند

۲۰۰ مبلغ دینی به مساجد نهاوند اعزام شدند

حجت الاسلام موسی محبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کار اعزام مبلغان از روز پنجشنبه به مدت سه روز ادامه داشت و امروز آخرین گروه روحانیان جهت اعزام به مساجد روستایی سازماندهی شدند.وی افزود: علاوه بر روحانیان بومی از مرکز طرح هجرت سازمان تبلیغات اسلامی ، حوزه علمیه قم و اداره

حجت الاسلام موسی محبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کار اعزام مبلغان از روز پنجشنبه به مدت سه روز ادامه داشت و امروز آخرین گروه روحانیان جهت اعزام به مساجد روستایی سازماندهی شدند.
وی افزود: علاوه بر روحانیان بومی از مرکز طرح هجرت سازمان تبلیغات اسلامی ، حوزه علمیه قم و اداره اوقاف شهرستان نیز مبلغان دینی به مساجد و حسینیه های شهرستان اعزام می شوند.
وی گفت: به منظور آماده سازی مساجد برای اقامه نماز، طرح غبار روبی با حضور هیات امنای مساجد و مردم اجرا شد و فرش های برخی از مساجد نیز توسط اهالی روستا شستشو داده شدند .
وی افزود: مبلغان اعزامی به مساجد در ماه مبارک رمضان نمازهای جماعت را در سه نوبت اقامه کرده و علاوه بر آن محافل انس با قرآن و جزء خوانی قرآن را بر پا می کنند .
وی افزود:برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، مراسم شب های احیا و لیالی مبارک قدر، بیان احکام و پاسخگویی به شبهات نماز گزاران از دیگر برنامه های فرهنگی روحانیان در مساجد است.
در حال حاضر ۲۰۹ مسجد و حسینیه در سطح شهر و روستاهای نهاوند وجود دارد که ۲۴ واحد آنها در شهر نهاوند مسقر است.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۹۰ هزار نفر در ۱۰۵ کیلومتری جنوب استان همدان و ۴۲۰ کیلومتری جنوب غرب تهران واقع شده است .
۱۱۸۱/۷۵۲۵
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار:الهام تدین

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد