تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1397 - 11:42
کد خبر : 27150

افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته/۸۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته/۸۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ حسن شیخ نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در سال گذشته، اظهار کرد: سال ۹۶ با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۴۶۰کیلوگرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ حسن شیخ نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در سال گذشته، اظهار کرد: سال ۹۶ با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۴۶۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است که نسبت به سال ماقبل آن،۱۲ درصد افزایش کشفیات را داشته ایم.

شیخ نژاد افزود: سال گذشته بر اساس آمار، ۹۱۰ نفر معتاد دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد و ۳۶۳ نفر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شده اند که نیم درصد افزایش دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر را داشته ایم.

وی تصریح کرد: در این رابطه سال گذشته، ۱۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به موضوع قاچاق، افزود: سال گذشته ۱۸۰ فقره عملیات در زمینه قاچاق انجام گرفته که منجر به کشف۸۷ میلیارد ریال کالای قاچاق شده است.

شیخ نژاد با بیان اینکه در این زمینه ۱۸۰ دستگاه خودرو توقیف و ۲۱۵ نفر دستگیر شده است, گفت:  از لحاظ ارزش ریالی ۲۵ درصد در کالای قاچاق نسبت به سال ۹۵ افزایش داشته ایمِ.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۳۵ هزار و ۶۵ مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ انجام گرفته که ۲۷ درصد افزایش نسبت به سال ماقبل را دارد.

فرمانده انتظامی میاندوآب تصریح کرد: سال گذشته تعداد چهار هزار و ۹۴۳ فقره گواهینامه، هفت هزار و ۱۵۸ مورد تعویض گواهینامه و ۱۰ هزار و ۴۱۳ مورد تعویض پلاک را داشته ایم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد