تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 9:13
کد خبر : 51854

بزرگترین معروف در جامعه تقویت سرمایه های اجتماعی است

بزرگترین معروف در جامعه تقویت سرمایه های اجتماعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان در دفتر امام جمعه سمنان، به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از انتشاریافته در خصوص پایین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان در دفتر امام جمعه سمنان، به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از انتشاریافته در خصوص پایین بودن سرمایه های اجتماعی در استان سمنان اشاره کرد و گفت: در صورت صحت داده های اطلاعاتی این گزارش، پرداختن به ابعاد مختلف آن و بررسی آسیب ها و تلاش برای بهبود شاخص ها در این حوزه می تواند بزرگترین معروف در استان سمنان باشد.
وی با انتقاد از تبیین و تعریف نشدن جدی معروف و منکر در جامعه، خاطر نشان کرد: در برخی ‌موارد معضلات،‌ مشکلات و ‌پدیده های ناهنجار اجتماعی در قالب منکر معرفی می شود که این‌ مهم نیاز به بررسی، واکاوی و تفکیک دارد.
استاندار سمنان تاکید کرد: امروز در کشور نقض قانون به شیوه های متفاوت در تریبون های رسمی توسط برخی افراد صورت ‌می گیرد که زیبنده جامعه قانونمند اسلامی نیست.
وی اضافه کرد: قانون اساسی کشور به عنوان فصل الخطاب تمامی اختلاف نظرها، باید مورد احترام‌ تمام افراد جامعه قرار گرفته و به عنوان‌ معروف جدی به آن‌ پرداخته شود.
آشناگر بیان کرد: احترام به قانون و عمل به آن توسط تمام افراد جامعه نیاز جدی امروز کشور است.
استاندار سمنان با بیان اینکه وجود خطا در جوامع انسانی دور از ذهن نیست، گفت: در بخش های مختلف اجرایی کشور به یقین کمبودها و نواقصی وجود دارد و اجرای اصول امر به معروف و نهی از‌ منکر می تواند این گونه خطاها را کاهش دهد.
استاندار سمنان، به ظرفیت رسانه ها برای تقویت عمل به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان‌ کرد: شفافیت در امور اداری و اقدامات در حوزه کاری تمام مسئولان باید به رسمیت شناخته شود، با تحقق این‌ مهم از ایجاد رانت، فساد و سو استفاده های مالی جلوگیری خواهد شد.
۹۸۹۱م/۶۱۰۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد