تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1397 - 5:27
کد خبر : 27007

رفع مشکل بیکاری مشروط بر حمایت از تولید ملی است/ دولت مبارزه با قاچاق را جدی‌تر بگیرد

رفع مشکل بیکاری مشروط بر حمایت از تولید ملی است/ دولت مبارزه با قاچاق را جدی‌تر بگیرد

محمدرضا ملکشاهی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد اظهار داشت: اشتغال جوانان یک اولویت جدی برای مسؤولان است، چراکه امروز بیکاری بزرگ‌ترین دغدغه و مشکل خانواده‌های ایرانی بوده و بسیاری از مردم بابت بیکاری موجود عصبانی هستند. وی افزود: به منظور حل این معضل بزرگ باید از منابع و امکانات موجود نهایت استفاده

محمدرضا ملکشاهی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد اظهار داشت: اشتغال جوانان یک اولویت جدی برای مسؤولان است، چراکه امروز بیکاری بزرگ‌ترین دغدغه و مشکل خانواده‌های ایرانی بوده و بسیاری از مردم بابت بیکاری موجود عصبانی هستند.

وی افزود: به منظور حل این معضل بزرگ باید از منابع و امکانات موجود نهایت استفاده را ببریم و از ظرفیت نیروی انسانی موجود در جامعه نیز نهایت استفاده را داشته باشیم و یقیناً با اجرای چنین سیاستی می‌توان معضل بیکاری را برطرف کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای رفع مشکل بیکاری باید رونق تولید و چرخیدن چرخ کارخانه‌ها را شاهد باشیم و این مشروط بر حمایت از تولید ملی و کالای داخلی است.

ملکشاهی‌راد با بیان اینکه خرید کالای ایرانی از سوی مردم راه حل مشکلات موجود در حوزه اقتصاد است، ادامه داد: برای اینکه تولیدکنندگان بتوانند چرخه تولید را به خوبی بچرخانند، نیازمند حمایت از کالاهای داخلی و خرید آن‌ها از سوی آحاد جامعه هستیم.

وی به فرموده مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال از سوی ایشان مبنی بر حمایت از تولید کالای داخلی اشاره و عنوان کرد: همانگونه که حضرت آقا فرمودند، جا دارد که مردم از تولیدات داخلی حمایت قاطع داشته باشند، چراکه این به نفع خود آن‌ها نیز است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بر ضرورت ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی از سوی تولیدکنندگان تأکید و تشریح کرد: کیفیت اجناس و قیمت آن‌ها باید از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و قابل رقابت با کالاهای خارجی باشد تا مصرف‌کنندگان از خرید آن‌ها استقبال داشته باشند.

ملکشاهی‌راد گفت: به‌ منظور حمایت از تولید کالای داخلی دولت باید مبارزه جدی در مقابله با قاچاق کالا داشته باشد، چراکه وجود سالانه حدود ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق در کشور با هدف رفع بیکاری و حمایت از تولید داخلی همخوانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر وظیفه مبارزه با قاچاق، دولت باید حمایت از تولیدکنندگان، رفع مشکلات آن‌ها و ضمانت سرمایه‌گذاری را فراهم سازد و زمینه مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری را نیز باید فراهم کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد