تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1397 - 9:34
کد خبر : 26943

توجه به کالاهای خارجی، به اقتصاد داخلی کشور لطمه خواهد زد

توجه به کالاهای خارجی، به اقتصاد داخلی کشور لطمه خواهد زد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه روز گذشته، دوم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شعار امسال متوجه همه مسئولین، به خصوص ملت شریف ایران است و باید به آن توجه شود.وی در ادامه تصریح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه روز گذشته، دوم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شعار امسال متوجه همه مسئولین، به خصوص ملت شریف ایران است و باید به آن توجه شود.
وی در ادامه تصریح کرد: توجه به کالاهای خارجی و قاچاق، به صنعت و اقتصاد داخلی کشور لطمه خواهد زد،بنابراین باید از کالای داخلی حمایت کنیم تا چرخه اقتصاد کشور به حرکت درآید.
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص حمایت از کالای داخلی، اضافه کرد: اینکه رهبر در سخنانش مدام تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌کند، و همه رو دعوت به حمایت از کالای داخلی کشور می‌کند، دال بر این است که می‌داند دشمنان می خواهند از کجا به کشور ضربه وارد کنند،پس همه ما باید هوشیار باشیم و به فرمایشات رهبری عزیز گوش فرا دهیم.
حجت‌الاسلام حسینی‌طلب به خرید کالاهای خارجی اشاره کرد و یادآور شد: دلیل خرید کالای خارجی، ریشه در تجمل گرایی و مدگرایی کاذب و دلخوشی به برندها دارد.
وی در پایان ابراز کرد: تولید ملی باید از لحاظ قیمت و کیفیت بر کالاهای خود، نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند و در این بین نقش دولت، فرهنگ سازی و حمایت از تولید کنندگان داخلی است که بی شک به تنهایی نمی‌تواند صنعت و تولید کشور را نجات دهد و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا تولید ملی به درجه اعلی برسد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد