تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1397 - 7:50
کد خبر : 26848

خرم‌آباد|سردار مویدی: کالاهای بی‌کیفیت، غیراستاندارد و غیربهداشتی امحاء می‌شود

خرم‌آباد|سردار مویدی: کالاهای بی‌کیفیت، غیراستاندارد و غیربهداشتی امحاء می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار علی مؤیدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در ستاد فرماندهی لرستان برگزار شد اظهار داشت: صنایعی که داریم باید کیفیت تولیدشان به حدی برسد که مردم ما مراجعه کنند و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار علی مؤیدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در ستاد فرماندهی لرستان برگزار شد اظهار داشت: صنایعی که داریم باید کیفیت تولیدشان به حدی برسد که مردم ما مراجعه کنند و از  آن‌ها استفاده کنند، معتقدیم که قاچاق کاملاً سازمان‌یافته است و هوشمندانه انجام می‌گیرد بنابراین باید به کانون‌های اصلی و کانون‌هایی که این فکر را تولید می‌کنند ضربه بزنیم.

وی افزود: ورود به این مأموریت به‌منظور ضربه زدن به این  کانون‌ها یک انرژی مضاعف می‌خواهد که صرفاً نیروی انتظامی نمی‌تواند انجام دهد و در کنار آن قوه قضائیه و دستگاه‌های دیگر باشد همراهی و همفکری  کنند تا با یک بسیج همگانی بتوانیم ضربات لازم را به این کانون‌های قاچاق کالا و ارز وارد کنیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور عنوان کرد: از همه ظرفیت‌های لازم در این فرآیند استفاده بهینه نشده که علل و عوامل متعددی دارد و امیدواریم آنچه ریاست جمهوری از این ستاد خواستند انجام و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نظام داشته باشیم و تلاش می‌کنیم سهم هر دستگاه را در این مأموریت تعیین کنیم و از وزارتخانه‌های مختلف توضیح می‌خواهیم که چرا نسبت به این اولویت بی‌توجه هستند.

وی بیان کرد: از کوتاهی و سهل‌انگاری هیچ دستگاهی نخواهیم گذشت، یک نگاه جدید را در پیش روی همه دولتمردان قرار می‌دهیم و قول می‌دهیم در بخش برنامه‌ریزی و نظارت تکالیف خود را انجام دهیم؛ معتقدیم باهم افزایی و همدلی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و می‌توانیم در آینده شاهد وضعیت قابل قبولی باشیم.

سردار مؤیدی تصریح کرد: امروز تصمیماتی که اتخاذ می‌شود منشأ مطالعه دانشگاهی است و هیچ فعالیتی در دستور  کار قرار نمی‌گیرد مگر مطالعات علمی وجود داشته باشد، در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاران اهل فکر و نظر هستند و از نظرات همه صاحب‌نظران استفاده می‌شود و برنامه‌ای را وضع می‌کنیم که قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی بابیان اینکه بحث فرهنگ‌سازی و پیشگیری جز اولویت‌های کار است خاطرنشان کرد: فساد به هر میزان که باشد غیرقابل‌قبول است، در این راستا موانعی وجود دارد اما باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم؛ این قول را می‌دهیم فساد از هر طیف، جناح و دستگاهی باشد اطلاع‌رسانی کنیم و گذشت نخواهیم کرد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: اگر دستگاهی و فردی خود را به سازمانی متصل کند و از آن‌ سو استفاده کند اسم افراد را به تابلو می‌زنیم و به این قول عمل خواهیم کرد، در این عرصه‌ها برای دفاع از حق مردم باکسی رودربایستی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: روی کیفیت کارخانجات نظارت داریم، معتقدیم امسال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اتفاقات خوبی خواهد افتاد تا بتوانیم ارزش استفاده از کالاهای داخلی را بالا ببریم و میل به استفاده از کالای قاچاق بی‌کیفیت که سلامت ما را به خطر می‌اندازد جلوگیری کنیم.

سردار مؤیدی افزود: فصل الخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است و اقداماتی در راستای امحا کالاهای بی‌کیفیت، غیراستاندارد و غیربهداشتی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد صورت گرفته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد