تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 9:33
کد خبر : 142738

تشریح عملکرد مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در حوزه شهری

تشریح عملکرد مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در حوزه شهری

  بهروز خوشنود، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سخنان شهید بهشتی گفت: «دانشجو موذن جامعه است. اگر خواب بماند، نماز امت قضا می‌شود.» یک جوان دانشجو در کنار رشد علمی، می‌بایست در ابعاد عدالت اجتماعی و مقابله با فساد و ناکارآمدی به صورت تخصصی

تشریح عملکرد مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در حوزه شهری

 

بهروز خوشنود، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سخنان شهید بهشتی گفت: «دانشجو موذن جامعه است. اگر خواب بماند، نماز امت قضا می‌شود.» یک جوان دانشجو در کنار رشد علمی، می‌بایست در ابعاد عدالت اجتماعی و مقابله با فساد و ناکارآمدی به صورت تخصصی ورود کند.

خوشنود ادامه داد: یکی از نمونه‌های کنش‌گری دانشجویان استان فارس، ورود به آزادسازی ۶۰۰۰ معدن در روز‌های پایانی دولت دوازدهم بود که بستر فساد و رانت در آن کاملا قابل مشاهده بود. دانشجویان بسیجی با دغدغه انقلابی خود با ارائه دادخواست به دیوان عدالت اداری، توقف آزادسازی‌ها را رقم زدند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز بیان کرد: خلع ید مدیرعامل وقت کارخانه قند فسا و احیا آن، پیگیری تامین آب شرب شهرستان بیرم، برگرداندن اکثر کارگران اخراجی کارخانه سیمان استهبان و پیگیری رسیدگی به آلودگی هوای زرقان از دیگر مطالبه گری‌ها و کنش‌گری‌های دیگر دانشجویان بسیجی و انقلابی بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد