تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1397 - 11:49
کد خبر : 26767

رعایت شئونات اسلامی در مراکزتفریحی الزامی است/کاهش۲۰درصدی سرقت

رعایت شئونات اسلامی در مراکزتفریحی الزامی است/کاهش۲۰درصدی سرقت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدحیدری اظهار داشت: خودروهای انتظامی مورد استفاده این تیم ها با نصب برچسب مخصوص برای رانندگان متمایز شده اند و رانندگان متخلف منتظر برخورد با تخلفات از سوی این گشت ها باشند. سرهنگ حیدری درخاتمه باتوجه اوج گیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدحیدری اظهار داشت: خودروهای انتظامی مورد استفاده این تیم ها با نصب برچسب مخصوص برای رانندگان متمایز شده اند و رانندگان متخلف منتظر برخورد با تخلفات از سوی این گشت ها باشند.

سرهنگ حیدری درخاتمه باتوجه اوج گیری سفرهای نوروزی به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ازسرعت غیر مجاز و سبقت های نا به جا، انحراف به چپ وحرکات نمایشی و مارپیچ و هرگونه حرکت مخاطره آمیز جداً خودداری کنند،و از خانواده ها خواست قبل از مداخله پلیس رفتارهای ترافیکی راننده را کنترل نمایند.

استقرار ایستگاه های نوروزی پلیس در شهرستان هرسین

استقرار و نصب ایستگاه های نوروزی در سطح شهرستان و بخش بیستون به همت و تلاش فرمانده انتظامی شهرستان و پرسنل انتظامی شهرستان اجرایی شد.

 شهرستان هرسین دارای ۲ ایستگاه نوروزی در سطح شهر هرسین وبخش بیستون ومحوطه تاریخی وگردشگری آن است که در ایام تعطیلات نوروز با استقرار نیرو و ارایه خدمات انتظامی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کنگاور

 فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: آمار ۱۲ ماهه سرقت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان ۲۰ درصد کاهش یافته است .

سرهنگ عزیز الهیاری اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال، و اتخاذ تدابیر و تغییر تاکتیک ها همچنین افزایش گشت های انتظامی، شاهد کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در سطح شهرستان بودیم.

وی با بیان اینکه آمار وقوع سرقت از ابتدای سال تا کنون در کنگاور ۲۰ درصد کاهش یافته است، گفت: همچنین با تلاش شبانه روزی و بی وقفه ماموران و انجام کارهای اطلاعاتی، میزان کشفیات ۱۲ ماهه مواد مخدر و کالای قاچاق درسال جاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۵ به ترتیب ۶ و ۷۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: مجموع ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در سال ۹۵ نزدیک به ۵۷ میلیارد ریال و در سال جاری نزدیک به ۹۶ میلیارد ریال بوده است.

این مقام انتظامی اظهارداشت: در۱۲ ماهه سال جاری میزان افزایش کشفیات سیگار، کودشیمیایی، البسه خارجی، چایی، برنج، انواع لوازم خانگی،عتیقه ، سوخت قاچاق و همچنین مواد محترقه، در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۵ به ترتیب برابر با ۲۴۸ ، ۳۶۵۶ ، ۵۳۲ ، ۵۰۸ ، ۴۶ ، ۱۰۵ ، ۹۱۷ ، ۱۲۷ و ۱۵۰ درصد بوده است.

رعایت شئونات اسلامی در مراکز تفریحی الزامی است

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی کرمانشاه گفت: رعایت شئونات اسلامی در مراکز تفریحی و اقامتی در ایام نوروز الزامی است و پلیس در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می کند.

سرهنگ محمد رستمی در این رابطه اظهارداشت: نیروی انتظامی خود را موظف می داند که در ایام نوروز با کسانی که شئونات اسلامی را در مراکز تفریحی و اقامتی رعایت‌نکنند برخورد جدی کند.

وی افزود: انتظامی استان کرمانشاه تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا عده ای هنجار شکن‌نظم و امنین عمومی را خدشه دار نکنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد