تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 6:39
کد خبر : 26124

۷۰ گفتمان دینی با موضوع نماز در مدارس سرایان برگزار شد

۷۰ گفتمان دینی با موضوع نماز در مدارس سرایان برگزار شد

حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی موجب افزایش معلومات دینی و کاهش معضلات فرهنگی می‌شود.وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مخاطبان گفتمان‌های دینی، دانش‌آموزان و نوجوانان هستند لذا باید به کیفیت و اثر بخشی گفتمان‌ها توجه شود.رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان بر لزوم

حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی موجب افزایش معلومات دینی و کاهش معضلات فرهنگی می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مخاطبان گفتمان‌های دینی، دانش‌آموزان و نوجوانان هستند لذا باید به کیفیت و اثر بخشی گفتمان‌ها توجه شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان بر لزوم برگزاری گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی به‌ویژه مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه گفتمان‌های دینی به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود و امکان پاسخگویی به شبهات جوانان مهیا است، لذا روحانیون باید موضوعاتی را مطرح کنند که بر اساس نیازهای جوانان باشد.
سهرابی‌نژاد به موضوعات ارائه شده در گفتمان‌های دینی اشاره کرد و افزود: در گفتمان‌های برگزار شده به موضوعاتی از قبیل نقش نماز در کاهش آسیب‌ها و فضای مجازی، مباحث مهدویت(عج) و نقش نماز در تربیت دینی فرزندان پرداخته شده است.
وی از استقبال خوب والدین و دانش‌آموزان از گفتمان‌های دینی خبر داد و بیان کرد: تداوم برگزاری گفتمان دینی در مدارس، زمینه‌ساز افزایش خودباوری و کاهش خطاهای فکری نسل جوان می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان ادامه داد: گفتمان‌های دینی با حضور روحانیون بومی و روحانیون اعزامی از شهرهای مشهد و قم در سطح مدارس برگزار می‌شود.
سهرابی‌نژاد یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ نورانی نماز در بین دانش آموزان، جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این گفتمان‌ها است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد