تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 7:37
کد خبر : 7702

حفاظت از حجاب نیازمند عزم همگانی است

حفاظت از حجاب نیازمند عزم همگانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، شهلا تاجفر روز پنجشنبه در جلسه کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان غربی افزود: باید بدانیم که حجاب سلامت معنوی و بهداشتی جامعه را تضمین می کند و عوامل استکبار همواره در صدد تضعیف بنیان خانواده ها و زیر سوال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، شهلا تاجفر روز پنجشنبه در جلسه کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان غربی افزود: باید بدانیم که حجاب سلامت معنوی و بهداشتی جامعه را تضمین می کند و عوامل استکبار همواره در صدد تضعیف بنیان خانواده ها و زیر سوال بردن مسئله حجاب هستند.
وی با بیان اینکه کم کاری فرهنگی که رهبر انقلاب هم به آن تاکید داشتند، باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: فرهنگ سازی در جامعه اسلامی از سدهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی است.
وی اظهار کرد: آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با چند کشور بیشتر از استانهای داخلی در معرض تهاجم فرهنگی و آسیب های ناشی از جنگ نرم قرار گرفته است و به همین علت باید هوشیاری بیشتری نیز در خصوص راه های مقابله با این نوع جنگ داشته باشیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: برخی تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در آستانه فصل تابستان لباس‌های نامتعارف را تولید و به فروش می رسانند و باید با این عوامل برخورد جدی شود.
تاجفر با اشاره به لزوم توجه ویژه به قشر بانوان افزود: بصیرت افزایی در خانواده ها و رعایت حجاب به عنوان یک نماد اسلامی و دینی موجب تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، برخورد جدی با فروشندگان لباس های نامتعارف و برخورد با عاملان بدحجابی در جامعه، هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب ادارات از مصوبه های این جلسه بود.
در ادامه این جلسه نمایندگان ارگان های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد