تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1396 - 7:30
کد خبر : 25944

کالای قاچاق از ۷۳۹ واحد صنفی متخلف در مازندران کشف شد

کالای قاچاق از ۷۳۹ واحد صنفی متخلف در مازندران کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد محمدپور اظهار داشت: طی ۱۱ماهه سالجاری از۷۳۹ واحد متخلف در مازندران کالای قاچاق کشف شد و در این مدت از هشت هزار و ۵۷۰ واحد خرده وعمده فروشی و شرکت های پخش بازدید صورت گرفته است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد محمدپور اظهار داشت: طی ۱۱ماهه سالجاری از۷۳۹ واحد متخلف در مازندران کالای قاچاق کشف شد و در این مدت از هشت هزار و ۵۷۰ واحد خرده وعمده فروشی و شرکت های پخش بازدید صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پرونده تخلف این واحدها به میزان  بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال تشکیل و برای صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است، تصریح کرد: کالاهای مکشوفه شامل مواد آرایشی و بهداشتی، دخانی ، غذایی، لوازم خانگی و موبایل ، طلا و جواهر ، برنج ، خوراک دام، لوازم التحریر بوده است.

وی افزود: در این مدت و در راستای طرح نظارتی بر کمیت و کیفیت نان تعداد ۱۳ هزار و ۹۷۳ واحد خبازی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به شناسایی هزار و ۴۴۹ واحد متخلف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: پرونده تخلف این واحدهای خبازی برای صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد