تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 14:56
کد خبر : 17799

کاهش ۸ درصدی جرائم در لرستان

کاهش ۸ درصدی جرائم در لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: حجاب و عفاف دو ارزش در جامعه بشری و بویژه جوامع اسلامی مطرح بوده و حفظ این واجب الهی اطاعت از دستور خداوند که بر بندگان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: حجاب و عفاف دو ارزش در جامعه بشری و بویژه جوامع اسلامی مطرح بوده و حفظ این واجب الهی اطاعت از دستور خداوند که بر بندگان نهاده است.

وی ادامه داد: آموزش همگانی به عنوان یک ضرورت، از مهمترین محور‌ها و اولویت‌های ماموریتی پلیس بوده و نیروی انتظامی با حضور در مساجد، مدارس و محافل مختلف در این امر خطیر مشارکت و تکلیف خود را اداء خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: هر انسان باورمندی باید این حق و حد الهی را ادا کند در نتیجه حکمت حجاب، سنجش میزان عبودیت و اطاعت بندگان است.

این مسئول افزود: هدف حجاب تشریع احکام در اسلام و قرب به خداوند بوده و هر چه حجاب و پوشش ظاهری بیشتر و بهتر باشد این نوع حجاب در تقویت و پرورش روحیه باطنی و درونی عفت، تاثیر بیشتری دارد که بحمداله بحث حجاب و عفاف در استان لرستان زبانزد است.

مهدیان نسب بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی، تعمیق ارزش‌ها و باور‌های دینی و تقویت بنیه‌های اعتقادی در حوزه فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان این که فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از احکام عملی مسلمانان و بنظر شیعیان از فروع دین اسلام است که فراگیری شرایط این دو مهم واجب است تا انسان مرتکب خلاف نشود.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: خانواده ید واحده بنیادین اجتماع، خشت بنای جامعه، کانون اصلی حفظ سنت‌ها، هنجار‌ها و ارزش‌های اجتماعی، شالوده استوار پیوند‌های اجتماعی و کانونی برای بروز و ظهور عواطف انسانی و پرورش اجتماعی است.

مهدیان نسب عنوان کرد: ۱۷ دستگاه و سازمان وظیفه پیشگیری از سرقت را دارند که یکی از آن‌ها نیروی انتظامی بوده، که در این راستا ۱۶ طرح پیشگیرانه طراحی و در دست اجرا و عملیاتی است.

وی از کاهش ۸ درصدی جرائم در استان خبر داد و افزود: جمع‌آوری معتادان و مقابله با سوداگران مرگ از جمله طرح‌های ویژه‌ای است که نیروی انتظامی با عزمی راسخ و قاطعانه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد