تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 12:33
کد خبر : 25610

تفکری که حجاب را مانع پیشرفت اجتماعی می‌داند خطرناک است

تفکری که حجاب را مانع پیشرفت اجتماعی می‌داند خطرناک است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه زلفی‌زاده مدیر حوزه علمیه خواهران رضویه مشهد و مبلّغ نهاد مقام معظم رهبری در گفتگو با صبح توس؛، اظهار کرد: در دین مبین اسلام سفارشات فراوانی نسبت به تعقل و تفکر شده است زیرا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه زلفی‌زاده مدیر حوزه علمیه خواهران رضویه مشهد و مبلّغ نهاد مقام معظم رهبری در گفتگو با صبح توس؛، اظهار کرد: در دین مبین اسلام سفارشات فراوانی نسبت به تعقل و تفکر شده است زیرا تعقل، صاحب خرد را به مقام بصیرت و تشخیص می‌رساند.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن بصیرت افزود: تأکیدات رهبری نسبت به جوانان، بانوان وآحاد جامعه مساله داشتن بصیرت است، بصیرتی که پشتوانه آن تعقل وخردورزی است.

 

استاد حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: وظیفه منتطر واقعی کمک به حفظ و تقویت حجاب و عفت است لذا بایستی با بصیرت دشمن شناسی کنیم و هرکس متناسب با وظیفه خود اقدام کند.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، اقدام وعمل و باید هر کس به اندازه توان خودش وارد میدان شود و به اندازه  بصیرتی که دارد در همان حوزه خودش فعالیت کند افزود: امروز زنان ما باید مثل زنان اول انقلاب بصیرت داشته باشند.

 

زلفی‌زاده تصریح کرد: امروز گوهر بصیرت درحال کمرنگ شدن است و زنان باید با بصیرت زندگی کنند و با تربیت فرزند صالح، دین را حفظ کنیم.

 

وی افزود: تفکری که امروز رواج پیدا کرده و زن را از خانه و نهاد خانواده بیرون برده و برای زن خانه دار ارزشی قائل نیست، تفکر خطرناکی است.

 

مدیر حوزه علمیه رضویه مشهد گفت: تفکری که می گوید حجاب مانع پیشرفت اجتماعی است بسیار خطرناک است چراکه حجاب از حضرت زهرا(س) به ما ارث رسیده و باعث افتخار ماست و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

 

وی افزود: بصیرت مایه نجات انسان در فتنه های سیاسی و فرهنگی آخرالزمان می شود و وظیفه منتظر واقعی این است که در دوران غیبت در هر کجا که هست در حوزه خودش اقدام داشته باشد و دشمن را بشناسد.

 

زلفی زاده خاطرنشان کرد: از وظایف زنان ما به عنوان منتظر واقعی این است که با حفظ عفت و حجاب و همچنین تقویت و ترویج آن در جامعه بهترین نوع بصیرت را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد