تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 10:12
کد خبر : 77618

تأکید عبدالمهدی بر «ورود و حضور رسمی» سردار سلیمانی در عراق قبل از ترور

تأکید عبدالمهدی بر «ورود و حضور رسمی» سردار سلیمانی در عراق قبل از ترور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عادل عبدالمهدس» نخست‌وزیر سابق عراق در گفت‌و‌گو با شبکه «الاتجاه» بر ورود قانونی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به خاک عراق تأکید کرد. عادل عبدالمهدی در این خصوص گفت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عادل عبدالمهدس» نخست‌وزیر سابق عراق در گفت‌و‌گو با شبکه «الاتجاه» بر ورود قانونی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به خاک عراق تأکید کرد.

عادل عبدالمهدی در این خصوص گفت: «با گذرنامه رسمی آمد. عکسش در این پاسپورت بود. نامش در آن بود. همه چیز بود».

 

عبدالمهدی ادامه داد: «با نام جعلی وارد نشد؛ بصورت رسمی آمد. طبیعتا ژنرال سلیمانی، شهید سلیمانی همتراز فرماندهان ارشد است. همه این افراد [فرماندهان ارشد] اقدامات پیشگرانه را انجام می‌دهند. این اقدامات به اندازه افراد مسلح اطراف آنها نیست. [اقداماتی مثل] آمد و شد محرمانه، رفتن، زمان رسیدن و چگونگی حرکت. این افراد، یک شبکه ارتباطی دارند که برایشان این اقدامات را سازماندهی می‌کنند همانطور که ما این کار را می‌کنیم».

نظامیان تروریست آمریکایی سیزدهم دی ماه سال گذشته در اقدامی تروریستی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی را به همراه چند نفر از رزمندگان مقاومت هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد