تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 17:35
کد خبر : 102390

بسیج هلال احمر برای مقابله با کرونای انگلیسی / اجرای فاز دوم طرح شهید ‌سلیمانی در اندیمشک + فیلم

بسیج هلال احمر برای مقابله با کرونای انگلیسی / اجرای فاز دوم طرح شهید ‌سلیمانی در اندیمشک + فیلم

– اخبار استانها – امین نیل‌ساز در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: با ورود موج کرونای جهش یافته به استان خوزستان و وضعیت قرمز در سطح شهر، ایستگاه‌های غربالگری و انجام تست کرونا در پایانه‌های مسافربری راه آهن و ترمینال این شهرستان مستقر شد. وی افزود: در این طرح بیش از ۳۰

– اخبار استانها –

امین نیل‌ساز در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: با ورود موج کرونای جهش یافته به استان خوزستان و وضعیت قرمز در سطح شهر، ایستگاه‌های غربالگری و انجام تست کرونا در پایانه‌های مسافربری راه آهن و ترمینال این شهرستان مستقر شد.

وی افزود: در این طرح بیش از ۳۰ نفر از اعضای جوان هلال احمر در دو نوبت صبح و شب در دو پایانه مسافربری مشغول انجام تست کرونا و راهنمای مسافران جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، هستند.

طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از کرونا در ایلام تقویت می‌شود افزایش آمار مبتلایان کرونا از ۴ فروردین/ طرح شهید سلیمانی گامی موثر در شکست کرونا بوده است تشدید طرح شهید سلیمانی در خراسان رضوی/مسافران خارجی مشهد باید گواهی سلامت ارائه کنند ۳۵۰۰نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم مشارکت داشته‌اند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک اضافه کرد: این طرح فاز دوم از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بسیج به مرحله ی اجرایی رسیده است.

  در ادامه ویدئویی از اقدامات جوانان هلال احمری در فاز دوم از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌بینید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد