تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 9:17
کد خبر : 25487

کشف ۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندرخمیر

کشف ۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندرخمیر

سرهنگ “رضا علی بخشی” فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال طی یک هفته اخیر دراین شهرستان خبر داد. وی افزود:دراجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، با تلاش شبانه روزی مأموران در طول یک

سرهنگ “رضا علی بخشی” فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس گفت:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال طی یک هفته اخیر دراین شهرستان خبر داد.

وی افزود:دراجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، با تلاش شبانه روزی مأموران در طول یک هفته گذشته ۷هزار و ۱۳۰ ثوب البسه ، ۲۵۹ جفت کفش طبی،۴هزار و ۲۸ قوطی انواع نوشیدنی ، ۵۵ عددانواع ظروف شیشه ای و ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر گفت:در این راستا تعداد پنج دستگاه خودروسنگین و تعداد هشت دستگاه خودرو سبکلت توقیف و روانه پارکینگ شده است.
سرهنگ علی بخشی افزود:همچنین در این رابطه تعداد ۱۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده ویا اطلاع از دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰اطلاع دهند و با همکاری صمیمانه برای ساختن جامعه ای امن و سالم و پاک برای خود و فرزندانمان و ایجاد فضای کار و اشتغال و تولید و پیشگیری از ضربه اقتصادی به کشور، پلیس را یاری و همراهی نمایند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد