تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1396 - 11:14
کد خبر : 24621

امام جمعه اندیمشک:برای تقویت اقتصاد کشور جلوی قاچاق کالا گرفته شود

امام جمعه اندیمشک:برای تقویت اقتصاد کشور جلوی قاچاق کالا گرفته شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:امروز اقتصاد مساله اصلی کشور است و توجه به تولید داخلی برای تقویت این بعد بسیار مهم است.وی اظهار کرد:اگر وضعیت اقتصاد حل نشود وضعیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:امروز اقتصاد مساله اصلی کشور است و توجه به تولید داخلی برای تقویت این بعد بسیار مهم است.
وی اظهار کرد:اگر وضعیت اقتصاد حل نشود وضعیت اشتغال برطرف نخواهد شد واگر اشتغال حل نشود صادرات نداریم لذا این چرخه زنجیروار به هم متصل است.
وی افزود:مسئولان برای تحقق آن چه در اقتصاد مقاومتی ضروری و مورد نیاز است برنامه ریزی کنند.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به حوادث خیابان پاسداران تهران گفت:دروایش در تهران در شب شهادت حضرت زهرا (س) موجب اختلال در نظم و ناامنی شدند اما باید توجه کرد که اصل این ماجرا از کجا آغاز شد.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود:در کشور ایران فرقه ها و اقلیت های مذهبی زیادی زندگی می کنند و طبق قانون هم آزادانه تکالیف اعتقادی خود را دنبال می کنند.
وی بیان کرد:نظام اسلامی بر اساس آموزه ها این اجازه را به همه داده برنامه های خود را انجام دهند اما وقتی این اعتقادات شخصی منجر به اخلال و ناامنی می شود باید ریشه ناامنی را پیدا کرد.
وی افزود:اغتشاش منطقه پاسداران تهران ثابت کرد دست هایی پشت این پرده وجود دارد لذا از مجلس و قوه قضاییه انتظار داریم برخورد قاطعی با عوامل این اغتشاش صورت گیرد و وزارت اطلاعات نیز عوامل پشت پرده را شناسایی کند.
امام جمعه اندیمشک خاطرنشان کرد:مطالبه جدی مردم ایران برخورد با عوامل این اغتشاش است.
وی در بخش دیگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان افزود:سخنان رهبر معظم انقلاب حاوی مطالب بسیار ارزنده ای برای هدایت کشور بوده که باید مسئولان با جدیت و تلاش دنبال کنند.
وی گفت:مردم همواره پایبند به شعارهای نظام اسلامی هستند و با نقدهای سازنده خواستار بهتر شدن امور هستند.
امام جمعه اندیمشک گفت:آسیب های انقلاب را شناسایی کنیم ، اتکا به خارج در ماجرای برجام سودی برای کشور نداشت و آن چه که مایه اقتدار نظام اسلامی بوده اعتماد نکردن به بیگانگان بوده است.
وی خاطرنشان کرد:مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و از این فرصت برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه استفاده کنند.
۷۲۸۱/۶۰۶۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد