تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 20:36
کد خبر : 80793

مراسم سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت در قم برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت در قم برگزار شد

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم در این مراسم با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی دل ها و قلوب همه آزادیخواهان جهان را با خود همراه کرده است، اظهار داشت: پس از شهادت ایشان همه ملت ایران و بسیاری از مسلمانان عزادار شدند و هرگز ایشان را فراموش نمی کنند. سردار محمد تقی

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم در این مراسم با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی دل ها و قلوب همه آزادیخواهان جهان را با خود همراه کرده است، اظهار داشت: پس از شهادت ایشان همه ملت ایران و بسیاری از مسلمانان عزادار شدند و هرگز ایشان را فراموش نمی کنند.

سردار محمد تقی شاهچراغی با بیان اینکه در یکسال گذشته ۳۵ عنوان کتاب در قم تولید شده اند که برخی از آنها ۴۰ تا ۵۰ بار تجدید چاپ شده اند، گفت: در صدا و سیمای مرکز قم نیز ۱۶ اثر در رابطه با این شهید بزرگوار تولید شده و عکس های برگزیده مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان تبدیل به کتاب شده است.

وی با اشاره به همراهی مردم و روحانیون انقلابی شهر مقدس قم با جبهه مقاومت اسلامی و میزبانی از دهها شهید مدافع حرم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به برکت خون شهیدان اسلام و انقلاب، در مسیر مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و مکتب شهید سلیمانی گام برداریم.

سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ پس از عمری جنگ و جهاد با جبهه کفر و استکبار، در حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد