تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1396 - 10:42
کد خبر : 24324

مشهد|محموله بزرگ سیر قاچاق از بازار جمع‌آوری شد

مشهد|محموله بزرگ سیر قاچاق از بازار جمع‌آوری شد

ابراهیم افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هنوز طرح‌های ویژه جمع‌‌آوری میوه‌های قاچاق برای شب عید در خراسان رضوی آغاز نشده اما سرکشی به مراکز توزیع به صورت روزانه صورت می‌گیرد. وی بیان کرد: محموله‌هایی از سیر، انبه و نارنگی پاکستانی در شهر مشهد مقدس که به صورت قاچاق وارد شده بودند

ابراهیم افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هنوز طرح‌های ویژه جمع‌‌آوری میوه‌های قاچاق برای شب عید در خراسان رضوی آغاز نشده اما سرکشی به مراکز توزیع به صورت روزانه صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: محموله‌هایی از سیر، انبه و نارنگی پاکستانی در شهر مشهد مقدس که به صورت قاچاق وارد شده بودند که بخش زیادی از آنها کشف شده و برای مابقی محصولات نیز اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی تأکید کرد: با توجه به اینکه واردات مرکبات به صورت قانونی از هر نوع، ممنوع است هر نوع از مرکبات که از کشورهای دیگر وارد خراسان رضوی می‌شوند؛ همگی قاچاق بوده و در صورت مواجه شدن با آنها به سرعت از عرصه توزیع جمع آوری می‌شود.

افشاری با اشاره به اقدامات اطلاعاتی که برای کشف محموله‌های قاچاق در خراسان رضوی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در مورد ورود یک محموله سیر قاچاق از  کشور چین اطلاعاتی به دست رسیده بود که با عاملان توزیع آنها برخورد شده و بخش زیادی از محصولات آنها نیز جمع آوری شدند.

وی بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال با اینکه طرح‌های مبارزه با قاچاق در طول سال ادامه دارد در مورد کالاهای مورد استفاده مردم در این دوران طرح‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند کالاهای خود را در بازار عرضه کرده و مضرات قاچاق نیز دامنگیر اقتصاد استان نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد