تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 12:35
کد خبر : 23948

توقیف ۲ دستگاه تریلی بابیش از۲ میلیارد ریال کالای قاچاق دریزد

توقیف ۲ دستگاه تریلی بابیش از۲ میلیارد ریال کالای قاچاق دریزد

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یزد ؛ سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف ۴۶ تن برنج قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ازسوی ماموران پلیس آگاهی خبر داد. سرهنگ مزیدی افزود : ماموران پلیس

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یزد ؛ سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف ۴۶ تن برنج قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ازسوی ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ مزیدی افزود : ماموران پلیس آگاهی، هنگام کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه تریلی کشنده ولوو را که در کمربندی یزد با محموله برنج در حال حرکت بودند، متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی اسناد، مدارک و بارنامه خودروها متوجه شدند که این تریلی ها حامل ۴۶ تن برنج قاچاق و بدون مجوز گمرکی هستند که به همین منظور خودروها به پارکینگ منتقل شد.

مزیدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این خصوص ۲ متهم نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد