تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 18:40
کد خبر : 102227

محور خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان

محور خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان

 نایین امام جمعه موقت نایین گفت: انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد و مردم باید با درایت و بصیرت به افراد صالح، دلسوز و مُتدین در خط نظام و ارزش‌های انقلابی رای دهند. حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت نایین  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) برگزار شد،

 نایین

امام جمعه موقت نایین گفت: انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد و مردم باید با درایت و بصیرت به افراد صالح، دلسوز و مُتدین در خط نظام و ارزش‌های انقلابی رای دهند.

حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت نایین  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که بدنبال مایوس کردن مردم در انتخابات هستند یقینا در خط ولایت فقیه نیستند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری و انتخاب درست می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند، افزود: مردم باید بدانند که جایگاه رییس جمهوری در ریل‌گذاری اقتصادی کشور، انتخاب مدیران، حل مشکلات جامعه بویژه معیشت بسیار مهم و حیاتی است به همین دلیل علاوه بر حضور پرشور باید انتخاب فرد اصلح را نیز مد نظر قرار دهند.

حجتالاسلام شفیعی گفت: کسی باید رییس جمهوری شود که جوان‌گرا، ارزش‌گرا و انقلابی‌گرا باشد.

وی با بیان اینکه در چهار دهه گذشته، جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم اداره شده است، اظهار داشت: هم اکنون نیز مردم باید بدانند که در انتخابات پیش رو، نظر و رای مردم تعیین کننده است.

شفیعی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی اظهار داشت: این شعار نشانه اینست که تولیدکننده داخلی آنطور که باید حمایت نمی شود لذا برای تحقق شعار سال، همه باید تلاش کنند.

                               

اردستان

امام جمعه اردستان با اشاره به سخنان نوروزی رهبر انقلاب گفت: ایشان در زمینه موضوع مهم انتخابات، خواستار حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای شدند و سفارش کردند مردم مومن و متعهد ایران به تبلیغات تفرقه‌انگیز و مایوس‌کننده دشمن گوش ندهند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر(ع) افزود: موضوع بعدی در زمینه اصلح‌گزینی است که باید شرکت‌کنندگان از میان نامزدهای تایید صلاحیت شده، فرد اصلح را انتخاب کنند تا نظام مدیریت جامعه بدرستی اداره شود.

وی ادامه داد: همانطور که‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند، مسوولان در راستای تسهیل روند تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور تمام توان خود را بکار گیرند و مانع های موجود را برطرف کنند تا رونق اقتصادی حاصل شود. 

امام جمعه اردستان اظهار امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰، سال رفع تحریم‌ها و گشایش اقتصادی و با توجه به برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدانی، سال عدل ‌گستری و مبارزه با فساد و رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد.

دهشیری با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و تقدیر از فعالیت و خدمات این عزیزان در ایجاد امنیت پایدار کشور اظهار داشت‌:  کار این نیروهای گمنام سختی‌های زیادی دارد و گاهی شهید هم می‌دهند که از خدمات و از خودگذشتگی آنان تجلیل می‌شود؛ این افراد وابسته به حزب و  جناح خاصی نیستند و متعلق به ملت و انقلاب هستند.

آران و بیدگل

امام جمعه موقت آران و بیدگل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پس از تحویل سال ۱۴۰۰ گفت: رهنمودهای ایشان خطاب به مسوولان و مردم جامع و کامل بود و چراغ راه پیشرفت کشور است.

حجت‌الاسلام علی روحانی افزود: دشمن در فضای مجازی بدنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است، غافل از اینکه مردم ما در ۴۰ سال گذشته با حضور پرشور در انتخابات، نقش خود را در راستای سرافرازی جمهوری اسلامی ایفا کردند.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند ریاست جمهوری یکی از پُرمسوولیت‌ترین پست‌های اجرایی کشور است که این مهم باید مورد توجه باشد تا با انتخاب رییس جمهوری مومن، شجاع، انقلابی و عدالت محور امکان پیشرفت کشور فراهم شود.

امام جمعه موقت آران و بیدگل به در پیش بودن سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و گفت: هفته میلاد این امام همام به نام هفته سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده که حاکی از نقش ارزنده وزارت اطلاعات در پیشرفت و توسعه کشور است.

وی گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری در سخنرانی های مختلف به جایگاه ویژه وزارت اطلاعات در سرافرازی جمهور اسلامی اشاره کردند که  این سخنان نقش مهم و اثرگذار سربازان گمنام امام زمان را نشان می‌دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد