تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1396 - 14:47
کد خبر : 23587

دستگیری ۵ متهم پرونده های قاچاق در ماکو

دستگیری ۵ متهم پرونده های قاچاق در ماکو

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ماموران هنگ مرزی موفق به کشف ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی، یک دستگاه طلا یاب، هشت هزار و ۷۵۶ لیتر سوخت و ۵۰۲ قلم لوازم بهداشتی و آرایشی شدند و متهمان نیز مربوط به همین پرونده

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ماموران هنگ مرزی موفق به کشف ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی، یک دستگاه طلا یاب، هشت هزار و ۷۵۶ لیتر سوخت و ۵۰۲ قلم لوازم بهداشتی و آرایشی شدند و متهمان نیز مربوط به همین پرونده هاست.
وی با اشاره به اینکه ارزش کل کالاهای کشف شده ۹۶۷ میلیون ریال است، اظهار کرد: ۱۲دستگاه خودرو مورد استفاده این قاچاقچیان نیز توقیف شده است.
سرهنگ حاجی زاده ادامه داد: هنگ مرزی ماکو برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به اقتصاد داخلی، نظارت های مرزی را افزایش داده است تا از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر است.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به شمار می رود و سالانه هزاران پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
۷۱۳۲/۳۰۷۲
** خبرنگار: حمید قاسمی ** انتشار دهنده:علیرضا فولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد