تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 6:26
کد خبر : 23489

خرم‌آباد| ۳۳۴ باند سرقت، قاچاق کالا و مواد مخدر در لرستان منهدم شد

خرم‌آباد| ۳۳۴ باند سرقت، قاچاق کالا و مواد مخدر در لرستان منهدم شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم آباد سردار محمد مهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشف سرقت در استان شش درصد افزایش داشته است اظهار داشت: وقوع سرقت در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم آباد سردار محمد مهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشف سرقت در استان شش درصد افزایش داشته است اظهار داشت: وقوع سرقت در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است که تلاش پلیس، اجرای۱۶ طرح پیشگیرانه و ارتقا توان پلیس سبب شده در حوزه سرقت کاهش داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه پیشگیری پایدار دو هزار و ۶۳ شب گرد و سرایه دار ساماندهی و وصل به نیروی انتظامی شده و تحت نظارت موسسات خدماتی و حفاظتی کار کنند؛ در کشف سرقت ۱۹۸ باند سرقت را متلاشی کرده‌ایم و در راستای دستگیری سارقان ۷۲ درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۷۴۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است تصریح کرد: ۲۶ درصد افزایش کشف کالا را در استان داشته‌ایم و ۶۸ باند قاچاق کالا در استان منهدم شده است.

مهدیان نسب تصریح کرد: بستر جرائم جناحی در استان رو به کاهش است و از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ درصد کاهش قتل را داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ عملیات در استان انجام و چهارتن مواد مخدر در استان کشف شده است و ۶۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در استان ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است گفت: رویکرد فرماندهی انتظامی برخورد با خرده فروشان است و استان لرستان به لحاظ کشفیات رتبه ۲۳ کشور را دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد