تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 9:51
کد خبر : 23416

ارومیه| ۱۵۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

ارومیه| ۱۵۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

سرهنگ اسدالله مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تشریح مهم‌ترین رخدادها و کشفیات پلیس آذربایجان غربی اظهار داشت: پانصد و ۵۲ بطری سموم کشاورزی غیرمجاز توسط مأموران پلیس شهرستان خوی از یک دستگاه خودرو وانت سایپا کشف شد که ارزش کالاهای مکشوفه ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شد و در این راستا یک

سرهنگ اسدالله مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تشریح مهم‌ترین رخدادها و کشفیات پلیس آذربایجان غربی اظهار داشت: پانصد و ۵۲ بطری سموم کشاورزی غیرمجاز توسط مأموران پلیس شهرستان خوی از یک دستگاه خودرو وانت سایپا کشف شد که ارزش کالاهای مکشوفه ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شد و در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک صد و ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چایپاره در محور چایپاره-حمزیان از یک دستگاه سواری پراید کشف و ضبط شد که ارزش کالاهای مکشوفه ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شد و در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان گفت: ۶۶۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توسط مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیرازی در محور پیرانشهر-نقده از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ ضبط شد که ارزش کالاهای مکشوفه ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده و یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چالدران از محل دپو کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

مالکی افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق توسط مأموران انتظامی شهرستان خوی از دو دستگاه خودرو وانت سایپا در محور خوی-چایپاره کشف و ضبط شد که در این راستا نیز دو نفر متهم دستگیر شد.

وی تاکید کرد: یک هزار و ۷۵۲ ثوب البسه قاچاق توسط مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تکاب در حین کنترل خودروهای عبوری در محور تکاب تخت سلیمان از یک دستگاه سواری سمند کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان یادآور شد: ارزش کالاهای کشف شده ۴۸۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

وی تأکید کرد: رقم برآوردی مکشوفات یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال و ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد سوختنی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد