باید صداوسیما اساس تبلیغاتش را تغییر دهد/ کالای ایرانی هم مزه تبلیغات را بچشد
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اقاتصادی خبرگزاری دانشجو، علی آقامحمدی تصریح کرد: رسانه ملی باید برای کالای شناسنامه دار را که میزان تولیدش معین است و بازار دارد باید تخفیف بدهد تا تولیدکنندگان و فروشندگان مزه تبلیغ را بچشند. این عضو مجمع تشخیص مصلت
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اقاتصادی خبرگزاری دانشجو، علی آقامحمدی تصریح کرد: رسانه ملی باید برای کالای شناسنامه دار را که میزان تولیدش معین است و بازار دارد باید تخفیف بدهد تا تولیدکنندگان و فروشندگان مزه تبلیغ را بچشند.
این عضو مجمع تشخیص مصلت نظام با تاکید بر این که نباید صرفا به پاساژها بسنده کنیم که تنها ۱۰ درصد فرایند توزیع را برعهده دارند گفت: نباید ۲ تا ۳ میلیون خرده فروش را نادیده بگیریم و باید زنجیرهای بین آنها ایجاد کنیم تا با قیمت مناسب عرضه کنند و البته آنلاین و شبانه روزی محصولات را به مشتریان برسانند.
وی در عین حال گفت: تولیدکنندگان نیز باید به تولید بلند مدت فکر کنند و بدانند هر روز نمیتوانند قیمتهایشان را جابه جا کنند و در این باره شرکایشان یعنی سازمانهای تامین اجتماعی و امور مالیاتی هم باید نوعی تفاهم و تعامل ایجاد کنند که اگر در دوره رکودی قرار میگیرند به آنها فرصت معقولی بدهند تا بازار تولید فارغ از مشکل به کارش ادامه دهد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰