تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1396 - 8:36
کد خبر : 22974

شهرکرد|۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

شهرکرد|۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی شهرکرد- سورشجان به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی شهرکرد- سورشجان به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در بازرسی از این خودروها ۶۳ طاقه پارچه قاچاق فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و دو نفر نیز دستگیر شد.

غلامزاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از دستگیری۵ سارق با ۹ فقره سرقت در استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، خودرو، منزل و اماکن خصوصی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، کیار و سامان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۵ سارق را دستگیر کنند.

غلامزاده ادامه داد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۹فقره سرقت داخل خودرو، خودرو، منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضابی معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد