تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 8:20
کد خبر : 22327

کشف بیش از ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

کشف بیش از ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت:از ابتدای سال تا پایان دی ماه ساجاری بیش از ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مازندران کشف شده است. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا از ساری ،محمد محمدپور عمران با اعلام این مطلب افزود:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت:از ابتدای سال تا پایان دی ماه ساجاری بیش از ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مازندران کشف شده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا از ساری ،محمد محمدپور عمران با اعلام این مطلب افزود: در طی این مدت از ۷۸۴۰ واحد صنفی، انبار و … در حوزه قاچاق کالا بازرسی که تعداد ۶۸۵ واحد متخلف شناسایی شده اند.

وی کالاهای مکشوفه را شامل مواد آرایشی و بهداشتی ، دخانی ، غذایی، لوازم خانگی و موبایل ، طلا و جواهر ، برنج ، خوراک دام، لوازم التحریر اعلام و تصریح کرد: در طی همین مدت بیش از ۴۰ کلاس و همایش آموزشی برای آشنایی اصناف و بازرسان با حوزه قاچاق کالا برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در پایان یادآور شد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کالای قاچاق، کم فروشی، عدم درج قیمت و… موارد را به سامانه ۱۲۴ این سازمان اعلام نمائید.

 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد