تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 5:39
کد خبر : 21965

فعالیت ۱۱ تیم سیار برای کنترل قیمت ها در بازار کرمانشاه

فعالیت ۱۱ تیم سیار برای کنترل قیمت ها در بازار کرمانشاه

عباس سجادی راد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه ۸۰ درصد کالای وارداتی قاچاق است، گفت: توصیه می کنیم شهروندان به منظور حمایت از حقوق تولیدکننده داخلی، از خرید و مصرف کالای خارجی و قاچاق خودداری کنند.وی با بیان اینکه ماهانه پنج تا ۱۰ درصد از کالای قاچاق را جمع

عباس سجادی راد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه ۸۰ درصد کالای وارداتی قاچاق است، گفت: توصیه می کنیم شهروندان به منظور حمایت از حقوق تولیدکننده داخلی، از خرید و مصرف کالای خارجی و قاچاق خودداری کنند.
وی با بیان اینکه ماهانه پنج تا ۱۰ درصد از کالای قاچاق را جمع آوری می کنیم تا برای پرونده سازی اقدام شود، گفت: نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور، مبارزه با کالای قاچاق در محل عرضه مشکلات و سختی های خاص خود را دارد.
به گفته وی، هنگامی که کالای قاچاق وارد بازار شود با پراکندگی آن در بین مغازه ها و خیابان ها مواجه می شویم که در صورت مقابله با عرضه آن در چنین شرایطی، مغازه دار که در خط آخر قرار دارد، متضرر می شود.
این مسئول تصریح کرد: بارها گفته ایم که بهترین راهکار مقابله با کالای قاچاق، مبارزه در سطح مبدا است و اصل مبارزه با کالای قاچاق در مبادی ورودی و گمرکات و نقاطی است که کالا عرضه می شود.
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: با هرگونه نوسان و یا افزایش قیمت کالا که غیرقانونی و بدون هماهنگی باشد برخورد می شود و تاکنون تدابیر و نظارت ها در بازار توانسته تعادل در قیمت کالاهای اساسی را برقرار کند.
وی یادآور شد، در سطح شهرستان ها نیز به فراخور بازار هرشهر یک تا ۲ تیم نظارتی بر بازار کنترل دارند.
سجادی راد با تاکید براینکه برای کنترل نوسان قیمت و جلوگیری از تخلف در بازار از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم، افزود: از لحاظ نظارتی به همکاری مردم نیازمندیم و تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۱ شهر و ۲ هزار و ۶۱۲ روستا است.
۸۰۶۶/۷۴۶۰ خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد