تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 8:05
کد خبر : 21897

کشف بیش از ۹۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر و دیلم

کشف بیش از ۹۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر و دیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار ولی الله رضایی‌ نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تشدید اقدام های کنترلی ویژه و رصد اطلاعاتی، در ۲ عملیات جداگانه ماموران مستقر در ناوگروه شناوری شماره ۲ دیلم و پاسگاه مرزی دریایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار ولی الله رضایی‌ نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تشدید اقدام های کنترلی ویژه و رصد اطلاعاتی، در ۲ عملیات جداگانه ماموران مستقر در ناوگروه شناوری شماره ۲ دیلم و پاسگاه مرزی دریایی خارگ موفق به توقیف ۲ فروند شناور باری شدند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از این شناورها اقلامی از جمله شمار زیادی گوشی تلفن همراه، تبلت، لوازم آرایشی و بهداشتی و ده‌ها قلم کالای قاچاق دیگر به ارزش ۹۷ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهراظهار کرد: در این ۹ نفر متهم شامل ناخدا و ملوان که فاقد گذرنامه و پروانه گذر مرزی بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
رضایی نژاد با تأکید بر لزوم تقویت سطح تعاملات با مرزنشینان در تامین امنیت مرزها گفت: با مشارکت مرزنشینان و نهادهای ذیربط در مدیریت مرزها، به زودی شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی مرزهای جنوب کشور باشیم.
وی یادآور شد: مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان درهمه نقاط مرزی استان بوشهر یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر است.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد