تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1397 - 12:00
کد خبر : 33687

احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک وظیفه همگانی است

احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک وظیفه همگانی است

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به کمرنگ شدن این دو فریضه الهی در جامعه اسلامی لازم است برای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.وی با اشاره به اینکه اثرات مثبت امر به معروف و نهی از منکر

احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک وظیفه همگانی است

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به کمرنگ شدن این دو فریضه الهی در جامعه اسلامی لازم است برای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه اثرات مثبت امر به معروف و نهی از منکر در رشد فضائل اخلاقی در جامعه و زدودن رذائل اخلاقی انکارناپذیر است، افزود: با توجه به این امر احیای این دو فریضه در جامعه اسلامی وظیه آحاد مردم و خواص جامعه است.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: باید برای جامعه برکات اجرای امربه معروف و نهی از منکر را تبیین و در این مسیر از الفاظ شایسته نیز استفاده کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه عنوان کرد: در بینش و تفکر اسلامی موضوع امر به معروف و نهی از منکر به قدری از ارزش و اهمیتی‏ برخوردار است که یکی از معیارهای شناخت کفر و ایمان و صلاح و نفاق معرفی شده است.
وی در پایان یادآور شد: فریضه امر به معروف ونهی از منکر باید آن چنان در جامعه نهادینه شود که همه افراد جامعه خود را مسئول اجرای آن بدانند و برای پیش بردن این امر حیاتی و ضروری در جامعه تلاش کنند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد