تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 6:42
کد خبر : 21887

کشف ۳۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان فریمان

کشف ۳۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان فریمان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرفریمان، گفت: روز گذشته تیم گشت دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو های عبوری در مسیر تربت جام به مشهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرفریمان، گفت: روز گذشته تیم گشت دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو های عبوری در مسیر تربت جام به مشهد به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آنان را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریمان ماموران این فرماندهی پس از بررسی مدارک راننده ها در بازرسی از خودروها مقدار ۱۵۰۰ کیلوگرم کشمش و ۹۵۰ کیلوگرم برگه و هسته زرد آلو و ۱۸۰ جفت انواع کفش قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده ۳۷۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: خودرو ها توقیف و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

قربانی تصریح کرد: در همین راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحدهای عملیاتی این فرماندهی طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۴ خرده فروش و ۸ سارق را نیز دستگیر کردند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد