تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 10:04
کد خبر : 21572

نگاه به فریضه نماز در دانشگاه ها نباید رفع تکلیفی باشد

نگاه به فریضه نماز در دانشگاه ها نباید رفع تکلیفی باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباس دشتی روزچهارشنبه در کارگاه سلامت معنوی در بوشهر افزود: اگر در سایه عمل به نماز نگاهی عاشقانه و عارفانه داشته و اثرگذاری آن را درک کنیم جامعه به سمت نیکی ها سوق پیدا می کند.وی اضافه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباس دشتی روزچهارشنبه در کارگاه سلامت معنوی در بوشهر افزود: اگر در سایه عمل به نماز نگاهی عاشقانه و عارفانه داشته و اثرگذاری آن را درک کنیم جامعه به سمت نیکی ها سوق پیدا می کند.
وی اضافه کرد: مهمترین ثروت انسانی کشور در دانشگاه ها حضور دارند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.
دشتی بیان کرد: برخلاف دیگر کشورها ما به نیروی انسانی که ازنعمت های مهم الهی به شمار می رود توجه نمی کنیم.
وی ادامه داد: سرمایه های انسانی در دانشگاه ها باید درعرصه علمی و معنوی، فکری و فرهنگی پیشرو باشند.
دشتی گفت: پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب و با وجود تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به سرمایه های انسانی موجود در دانشگاه ها ولی در زمینه اجرا کم کاری و اهمال می شود این درحالی است که باید به دانشجو و استاد به عنوان ۲ بال یک دانشگاه توجه ویژه شود.
وی با اشاره به سخن رهبرمعظم انقلاب که ‘انقلاب مسیر خود را یافته’ گفت: ریزش و زایش درهر انقلابی امری طبیعی است و همواره معادله های سرویس های اطلاعاتی دشمن با یک سخنرانی توسط رهبر معظم انقلاب به هم می ریزد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: انتظار می رود با اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان ها کم توجهی به مسائل دینی و شرعی جبران شود.
دشتی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران کانون توجه دشمن شده و این بیانگر این است که ایران توانسته همه معادلات دنیا را به هم بریزد و تمدن بزرگ اسلامی الهی را به دنیا معرفی کند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان بوشهر یادآور شد: امروز جنگ نرم در مراکز دانشگاهی ملموس است و دانشجویان باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه امروز دانشجویان متعهد ایرانی سینه خود را برای دفاع از انقلاب سپر می کنند گفت: نباید اجازه دهیم چهره دانشگاه ها مشوش شود.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد