تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 12:13
کد خبر : 33464

مسئولان درباره مسئله رانندگان حرف زور زدند، پس فهم کجا رفته است؟/اگر دولت روحیه انقلابی داشته باشد بیکاری حل می شود

مسئولان درباره مسئله رانندگان حرف زور زدند، پس فهم کجا رفته است؟/اگر دولت روحیه انقلابی داشته باشد بیکاری حل می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته درباره عهد شکنی غربی ها گفت: اروپایی ها هم مثل امریکایی ها هستند، دستشان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته درباره عهد شکنی غربی ها گفت: اروپایی ها هم مثل امریکایی ها هستند، دستشان در یک کاسه است و هیچ گاه امریکا را کنار نمی‌زنند که با ما عهد بکنند؛ آن‌ها با امریکا بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار مبادله دارند؛ نباید خود را وابسته به آن‌ها نشان دهیم و مسائل کشور را به برجام گره بزنیم.

* مسئولان فقط برای رأی گرفتن خودشان را لوس می کنند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: برای این که مصرف کننده راحتی بیشتری داشته باشد باید به تولید کننده کمک کرد؛ اما از طرفی می بینیم که برای مثال قیمت یونجه و کاه در هر کیلو ۷۰۰ تومان گران شده ولی قیمت شیر تغییری نکرده و مسئولان فقط برای رأی گرفتن خودشان را لوس می کنند.

وی ادامه داد: در مورد مسئله رانندگان و مشکلات آن ها، مسئولان حرف زور زدند و آن ها هم اعتراض کردند، پس فهم کجا رفته است؟

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: همه چیز گران شده است، من و ائمه موقت به غیر از مصلحت جامعه چیزی نمی گوییم و ما با هیچ کسی دشمنی نداریم، غیر از این که می خواهیم جامعه اسلامی باشد و مردم راحت باشند، هیچ غرضی نداریم.

* صدور شرایط هفت گانه از سوی رهبری نشانه شجاعت ایشان است

امام جمعه شهر اژیه هم این هفته اظهار کرد: سخاوت امام دوم شیعیان در بخشندگی و دست گیری از فقرا و محرومان به گونه ای بود که در طول عمر با برکت خود، سه بار ثروتشان را به نیم تقسیم کرده و نیمی از آن را در راه خدا انفاق کردند.

حجت الاسلام امیر حجتی فرد در همین رابطه ادامه داد: اقدامات مقام معظم رهبری در برخورد با دشمنان و بیان شرایط هفت گانه برای ادامه برجام با کشورهای اروپایی، نماد کامل مبارزه و شجاعت ایشان در این امر خطیر است.

امام جمعه اژیه در تشریح شرایط هفت گانه ادامه برجام با کشورهای اروپایی به طور خلاصه از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت:
همان طور که رهبری فرمودند، اروپا باید سکوت در برابر نقض برجام توسط امریکا را جبران کند و همچنین قطعنامه ای را علیه آمریکا به شورای امنیت ببرند به این مضمون که آمریکا ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ است.

* نابودی رژیم صهیونیستی در دستور کار ملت های مسلمان است

امام جمعه فولادشهر هم در نماز جمعه این هفته گفت: امام بندگی و خدمت خالصانه به مردم را مقدم بر همه چیز قرار داد، صریح بودند و مانند سیاست‌مداران دنیا سیاسی کاری نمی کردند، منافقان را هیچ گاه نپذیرفتند و حتی حاضر نشدند برای رسیدن به اهداف انقلاب از گروه‌های مخالف و معاند مانند کمونیست‌ها و منافقان کمک بگیرند.

حجت الاسلام مسعود سرافراز ادامه داد: دیپلمات‌ها در مذاکرات سخنان امام(ره) در مورد شیطان بزرگ و توصیه های رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش خود کنند و بدانند که دشمنان هیچ گاه صلاح ما را نمی‌خواهند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام بدانند که مسئله فلسطین و نابودى رژیم صهیونیستى و آزادى قدس شریف کماکان در دستور کار همه ملت‏ هاى مسلمان به ‏ویژه جمهورى اسلامى ایران قرار دارد.

* فاصله طبقاتی و فرهنگی در جامعه موجب رشد طلاق شده است

امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: از هر چهار ازدواج  موجود در کشور یک مورد آن به طلاق منجر می شود.

حجت الاسلام حسن دهشیری ادامه داد: ازدواجهای خیابانی و پارکی که افراد عشق را از کف خیابان جستجو می کنند زمینه ساز طلاق شده و پیامدهای فردی فرهنگی اجتماعی را در پی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از علت های رشد طلاق فاصله طبقاتی و فرهنگی در جامعه است و همچنین دخالت های نا به جای خانواده ها به جای نظارت منجر به فروپاشی خانواده ها شده است.

* اسرائیل با همسایگان اماراتی و سعودی هم صدا شده است

امام جمعه نائین هم در این هفته گقت: بیش از ۷۰ سال است که استکبار جهانی و اسراییل جنایتکار در فلسطین اشغالی حضور دارد و در طول این سال ها هر روز شاهد بمباران، خیانت، قتل عام و جنایت دشمنان هستیم که ما ملت ایران با حضور خود در صحنه، این اقدام را محکوم کرده و امیدواریم به زودی این ظلم در منطقه پایان یابد.

حجت الاسلام سید علی سجادی تصریح کرد: روز قدس روز مبارکی است تا جهانیان بدانند ملت شریف ایران صیانت و دیانت را در کنار هم دارند و به گوش جهانیان برسانند اسرائیل ظالم کودک کش با همسایگان اماراتی و سعودی هم صدا شده اند.

* اداره کشور در این بحران و وضعیت سخت، نشان از درایت رهبری دارد

امام جمعه چادگان هم به انتخاب امام خامنه ای(مدظله العالی) به رهبری اشاره کرد و گفت: بزرگی که پا در جای پای امام(ره) گذاشتند و با وجود این که بحران های بوجود آمده، اداره کشور امروز سخت است، این نشان از درایت ایشان دارد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی ادامه داد: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در همه امور از دوران اصلاحات و قضیه ۱۱سپتامبر، حمله به کویت و فتنه سال ۸۸، این درایت ثابت شده است که باید به این سیاست گذاری آفرین گفت.

امام جمعه چادگان به موضوع برجام اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در موضوع برجام هم توصیه هایی داشتند و تضمین هایی که فرمودند باید رعایت شود تا برکات آن شامل حال همه شود، اگر انجام می شد کار به این جا نمی رسید.

* اگر دولت روحیه انقلابی داشته باشد بیکاری حل می شود

امام جمعه خمینی شهر دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان اشاره داشت و تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان تأکید بر مسئله انقلابی ماندن و انقلابی گری را داشتند و باید در همه اقشار جامعه این نکات انقلابی توجه شود.

شیخ عباس رحیمی اذعان کرد: اگر دولت روحیه انقلابی گری داشته باشد چه بسا بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بیکاری حل شده بود و باید انقلابی بمانیم و به امام و شهدا پشت نکنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد