تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1396 - 11:24
کد خبر : 20236

قطعنامه مخالفت با تغییر وضعیت قانونی قدس ذلّتی مضاعف برای آمریکا است

قطعنامه مخالفت با تغییر وضعیت قانونی قدس ذلّتی مضاعف برای آمریکا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرری، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی شاهچراغی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه امروز عصر ذلّت آمریکا و قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است اظهار داشت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرری، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی شاهچراغی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه امروز عصر ذلّت آمریکا و قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است اظهار داشت: در طول تاریخ آمریکا، ما هیچ وقت آمریکا را به این حد بدبخت و ذلیل ندیده بودیم.

وی با بیان اینکه نابودی داعش نشان از ذلت آمریکا است بیان کرد: آمریکا با استفاده از داعش درصدد تشکیل حکومت شامات بود تا بر کشورهای اسلامی حکومت کند که با نابودی این گروه تکفیری جنایتکار، آمریکا این آرزو را به گور برد.

امام جمعه شهرری در ادامه به اتفاق روز گذشته در سازمان ملل و عدم رأی دادن هم‌پیمانان آمریکا به طرح قانونی شدن قدس با عنوان پایتخت اسرائیل اشاره کرد و افزود: این نیز خود ذلّتی مضاعف برای آمریکا به شمار می‌رود.

شاهچراغی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس نماز تصریح کرد: خروجی این اجلاس‌ها باید تقویت نماز در جامعه باشد، خداوند در قرآن کریم به برپایی نماز تأکید فراوان دارد، ترویج نماز بسیاری از مشکلات را در کشور رفع می‌کند.

وی ضمن عرض تسلیت به رحلت مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی با اشاره به شخصیت ایشان اظهار داشت: این عالم به حقیقت تمام دین را شناخته بود و در نشر و تبلیغ آن نیز کوتاهی نکرد، فکور بودن از ویژگی‌های این عالم ربانی به شمار می‌رفت، مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی سخت‌ترین مسائل را در عالم محسوسات به صورت ملموس بیان می‌کرد.

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عنوان کرد: امام هادی(ع) در مقام و منزلت این محدث والامقام فرمودند ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هم‌وزن با ثواب زیارت امام حسین(ع) در کربلا است، همچنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ری قبله تهران است.

شاهچراغی افزود: ری به عنوان قبله تهران باید نسبت به سایر مناطق تهران متفاوت باشد نه اینکه گران‌فروشی در آن موج بزند، اگر گران‌فروشی بد است در شهرری انجام این عمل بدتر است، اگر بی بندوباری و بدحجابی قبیح است مشاهده این‌گونه رفتارها در قبله تهران بدتر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد