تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 - 8:12
کد خبر : 23387

کتاب «می‌خواهم نماز بخوانم» را برای کودکتان بخوانید

کتاب «می‌خواهم نماز بخوانم» را برای کودکتان بخوانید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پیشنهاد این هفته، کتاب خوب از نشر افق برای آشنایی کودکان گروه سنی «ب» است. عنوان این کتاب «می‌خواهم نماز بخوانم» با تصویرگری محمدحسین صلواتیان و نوشته سپیده خلیلی است.این کتاب دارای ۱۴ قصه تصویری برای آشنایی

جمعه/////پیشنهاد مطالعه «می‌خواهم نماز بخوانم» برای کودکان
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پیشنهاد این هفته، کتاب خوب از نشر افق برای آشنایی کودکان گروه سنی «ب» است. عنوان این کتاب «می‌خواهم نماز بخوانم» با تصویرگری محمدحسین صلواتیان و نوشته سپیده خلیلی است.
این کتاب دارای ۱۴ قصه تصویری برای آشنایی کودکان با نماز است. هدف این کتاب، ایجاد رغبت به نماز در کودکان پیش دبستانی است و از آن جا که نماز برای این گروه سنی واجب نیست، اصل، بیشتر بر ایجاد علاقه و انگیزه بوده تا آموزش کامل و دقیق.
برای رسیدن به این هدف، در کتاب از تصویرهای رنگی و کودکانه استفاده شده و تصاویر با قصه‌واره‌هایی ساده و روان به هم متصل شده‌اند.
پس از اینکه کتاب را برای کودک خود خواندید از او بخواهید که تصاویر را به ترتیب دنبال کند و هر چه را که می‌بیند به زبان خودش شرح دهد. همینطور کودکان بزرگتر را تشویق کنید که کتاب را برای کوچک‌ترها بخوانند تا از این طریق، مطلب در ذهن خودشان هم بهتر تثبیت شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد