تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 12:17
کد خبر : 37526

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی میلیاردی قاچاق در ساری

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی میلیاردی قاچاق در ساری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فردی از نگهداری و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فردی از نگهداری و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری و دپوی کالای قاچاق متهم شدند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالای قاچاق ۱۰ هزارو ۲۷۲ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی، فاقد مجوز بهداشتی و گمرکی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی از تحویل کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و افزود: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام /ر

دستگیری متهم کالای قاچاق در مازندران

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد