تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 6:54
کد خبر : 20004

اجرای طرح‌های «نماز کلید بهشت» و «حقوق شهروندی» در حوزه سوادآموزی لرستان

اجرای طرح‌های «نماز کلید بهشت» و «حقوق شهروندی» در حوزه سوادآموزی لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هاشم دالوند، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی لرستان که سه‌شنبه، ۲۸ آذر به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان برگزار شد، به جهش ۲۵ پله‌ای حوزه معاونت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هاشم دالوند، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی لرستان که سه‌شنبه، ۲۸ آذر به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان برگزار شد، به جهش ۲۵ پله‌ای حوزه معاونت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: ما در بحث جذب و آموزش بی سوادان توانستیم از جایگاه ۲۹ در سال گذشته به جایگاه چهارم استان ارتقاء پیدا کنیم.
وی راه‌اندازی مراکز یادگیری محلی را تجربه‌ای موفق در دنیا برشمرد و افزود: در کشور قریب به سه هزار مرکز یادگیری محلی وجود دارد که سهم لرستان  14مرکز است.
دالوند مراکز یادگیری محلی را مکانی برای آموزش خواندن و نوشتم همراه با مهارت‌آموزی عنوان کرد و گفت: در این مراکز مهارت‌های زندگی و اجتماعی به سوادآموزان انتقال داده می‌شود .
وی حجم ابلاغی سوادآموزان را در لرستان ۱۷هزار و ۵۰۰نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون نزدیک به ۱۷هزار نفر جذب و شناسایی شده‌اند و ۱۰۰ نفر هم تحت پوشش طرح آموزش رایانه قرار گرفته‌اند.
اجرای ۱۹ برنامه به‌مناسبت هفته نهضت سوادآموزی در لرستان
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان به ویژه‌برنامه‌های هفته سوادآموزی هم اشاره کرد و گفت: ۱۹ برنامه برای اجرا در هفته سوادآموزی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به غبارویی گلزار شهدا، تجلیل از شهدای عرصه سوادآموزی، تجلیل از چهره‌های موفق سوادآموزی، نشست با اصحاب رسانه و …. اشاره کرد.
دالوند به اجرای طرح‌های فرهنگی هم اشاره کرد و ادامه داد: طرح «نماز کلید بهشت» و طرح «حقوق شهروندی» هم از جمله طرح های فرهنگی است که در حوزه سوادآموزی اجرا می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد