تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 16:24
کد خبر : 101293

پلیس در راستای تحقق شعار امسال با مخلان نظام اقتصادی برخورد می‌کند

پلیس در راستای تحقق شعار امسال با مخلان نظام اقتصادی برخورد می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پلیس تهران بزرگ سردار حسین رحیمی در دومین روز از سال جدید طی سخنانی در جمع کارکنان پلیس‌های آگاهی و مبارزه با مواد مخدر، گفت: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم عزیز و سربازان ولی امرمان می‌دانیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا از پلیس تهران بزرگ سردار حسین رحیمی در دومین روز از سال جدید طی سخنانی در جمع کارکنان پلیس‌های آگاهی و مبارزه با مواد مخدر، گفت: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم عزیز و سربازان ولی امرمان می‌دانیم و  نخواهیم گذاشت تا برخی افراد سود جو و زالو صفت اقتصاد کشور را با چالش مواجه کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: همه تلاش و همت خود را بکار خواهیم بست تا شعاری را که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مشخص فرمودند تحقق پیدا کند.

وی افزود: باید خداوند متعال را به واسطه داشتن چنین رهبر بصیر و آگاه و شجاعی شکر بگوییم که این گونه با رهبری‌های داهیانه خود عزت، اقتدار و آبرو را برای کشور ما به ارمغان آوردند، به‌گونه‌ای که امروز ایران اسلامی در معادلات سیاسی دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تمام واحدهای گشت در تعطیلات نوروز باید فعال باشند

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت پلیس در ایام نوروز گفت: باید در ایام تعطیلات نوروزی همه واحدهای گشتی فعال و هدفمند باشند و هیچگونه اهمال و سستی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی افزود: هرکسی به کلانتری یا هر واحد انتظامی و یا ترافیکی مراجعه می‌کند باید با رضایت‌مندی از آنجا خارج شود، لذا لازم است عوامل پلیس با روی گشاده، سعه‌صدر و با اخلاق نیکو و پسندیده پذیرای مردم باشند و همه تلاش خود را بکار گیرند تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در ایام نوروز هر گونه جابجایی اثاثیه منزل باید با هماهنگی کلانتری محل انجام شود، بیان کرد: در تعطیلات نوروزی کلانتری‌ها بصورت ویژه و با گشت‌های مضاعف تلاش دارند، امنیت شهروندان را فراهم کنند تا مردم در امنیت و آرامش بتوانند از تعطیلات نوروز استفاده کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد