تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 9:34
کد خبر : 18960

مبارزه با قاچاق کالا اولویت کاری دستگاه های اجرایی و انتظامی البرز

مبارزه با قاچاق کالا اولویت کاری دستگاه های اجرایی و انتظامی البرز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی اکبر زارعی نژاد روز سه شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز افزود: امروز با تشکیل قرارگاه مرکزی قاچاق در البرز به دلیل ویژگی های خاص این استان به هسته درونی قاچاق توجه شده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی اکبر زارعی نژاد روز سه شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز افزود: امروز با تشکیل قرارگاه مرکزی قاچاق در البرز به دلیل ویژگی های خاص این استان به هسته درونی قاچاق توجه شده است.
وی همچنین گفت: با هدف مقابله با قاچاق کالا لازم است ساماندهی انبارهای این استان در دستور کار دستگاه های اجرایی متولی قرار گیرد.
زارعی نژاد تصریح کرد: با برگزاری نشست های فرهنگی کمیسیون قاچاق کالا و ارز درصدد توسعه طرح های آگاهی بخشی هستیم که لازم است تدابیر جدی در این زمینه از سوی سایر دستگاه های اجرایی صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی دراین بحث مهم باید از هرنوع موازی کاری پرهیز کرده و همسو با سیاست های کمیسیون قاچاق در ۵۷ محور اساسی پیش روند.
۸۰۲۹/۱۵۳۵خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد