تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 11:58
کد خبر : 113377

گروگانگیری تحریم‌ها توسط شیطان بزرگ/ ولایتمدارانه پای صندوق‌ها حاضر می‌شویم

گروگانگیری تحریم‌ها توسط شیطان بزرگ/ ولایتمدارانه پای صندوق‌ها حاضر می‌شویم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز عید فطر این شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به خصوصیات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز عید فطر این شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به خصوصیات نمایندگان صالح، اظهار کرد: امروز ذلت و خواری دشمنان را می‌بینیم و مشاهده میکنیم که دشمنانمانی که یکروز برای ما خط و نشان می‌کشیدند و به دنبال خارج کردن ذلیل شده‌اند.

وی گفت: امروز آمریکا با ذلت تمام از طریق نوکران اروپایی خودش در صدد بازگشت نصفه و نیمه به برجام است اما امروز ملت ایران دنبال لغو همه تحریم ها هستند.

امام جمعه پردیس افزود: آمریکای جنایتکار می‌خواهد برخی از تحریم‌ها را گروگان نگه داشته تا برای مواردی مانند حقوق بشر، تروریسم و قدرت موشکی ایران به کار ببرد، لذا باید مراقب این شیطنت‌های دشمنان بود و با ورود مرد میدان به عرصه سیاست و با محوریت ولایت این زیاده خواهی‌ها از بین برود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز می‌بینیم که عربستان سعودی تنها راه نجات خودش را در ایران می‌بیند و به دنبال مذاکره است و این نتیجه مقاومت مردم ایران است.

وی با اشاره به اتفاقات فلسطین اشغالی، تشریح کرد: این روزها قدرت مرد میدان با محوریت ولایت باعث اتحاد و وحدت مقاومت فلسطین در سراسر سرزمین های مقدس شده است و باعث مقاومت غزه، حماس و جهاد اسلامی در دفاع مقدسی در برابر کفر شده و هم وطنان خودشان را تنها نگذاشتند‌.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: موشک‌هایی که رژیم غاصب را به وحشت انداخته نتیجه همین تفکر مرد میدان و ولایت مدار است به صورتی که سیاست های شیطانی و بی عرضگی آمریکایی کودکش را به نمایان تر می کند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: شنبه هجدهم اردیبهشت ماه برابر با بیست و پنجم رمضان المبارک در مقابل دبیرستان دخترانه سیدالشهدای افغانستان درپی ۳ انفجار پیاپی بیش از ۸۵ دختر دانش آموز مظلوم شهید و بیشتر از ۲۰۰ نفر مجروح شدند که همگی نوجوانانی ۱۰ تا ۱۲ ساله بودند.

وی ابراز کرد: مدرسه سیدالشهدای افغانستان ۷ هزار دانش‌آموز دارد و ملت و دولت ایران این جنایت را محکوم می‌کند زیرا این انتقام آمریکا از شکست‌های خود در منطقه است که از مرد میدان و از ولایت خورده و باید گور خود را از منطقه گم کند.

امام جمعه پردیس مطرح کرد: از دولت افغانستان و مجامع بین المللی خواستاریم که حواسشان را بیشتر جمع کرده تا تکرار اینگونه حوادث رنج‌آور را شاهد نباشیم.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: شیطنت و فتنه‌ای که آمریکا در عراق به وجود آورده و با حمله به کنسولگری ایران تلاش میکنند محبوبیتی که سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی داشته را کمرنگ کنند اما امروز محبوبیتی که مردم عراق نسبت به سردار داشتند بیشتر شده و آمریکایی‌ها و دشمنان کشور این را بر نتابیدند.

وی یادآور شد: دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا این محبوبیت را از بین ببرند اما با یاری خداوند و هوشمندی مردم و مسئولان ایران اسلامی و با ولایت انتخاباتی حماسی و بصیرتی را شاهد خواهیم بود‌.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه ملت ایران با مشارکت حداکثری در پای صندوق ها حاضر خواهند شد تا حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند، اذعان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که مشروعیت این نظام رو زیر سوال برده و مشارکت مردما را پایین بی‌آوردند اما ملت ایران بصیر و ولایتمدار باقی خواهند ماند و این پرچم را که امانتی در دست ملت است را بخ صاحب اصلی آن می‌رسانند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امروز باید با بصیرتی انقلابی عمل کرد تا گرفتار توطئه‌های معاویه و یزیدهای زمانه نشویمو با کسانی که میخواهند‌ با پول آرای مردم را تغییر و یا خریداری کنند برخورد کرده و اجازه این بی‌حرمتی را ندهیم.

وی ابراز کرد: با تاسی از ائمه اطهار تلاش کنیم و از خدای متعال بخواهیم تا همانند سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که ایستاد و تمام این توطئه های دشمنان را شناخته و کنار زدند با شناخت افراد اصلح در پای صندوق‌های رای و انتخابات حاضر شده و انتخابی از روی تدبیر داشته باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد