تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396 - 16:44
کد خبر : 18257

محموله سه میلیارد ریالی کالای دخانی قاچاق در بندرلنگه کشف شد

محموله سه میلیارد ریالی کالای دخانی قاچاق در بندرلنگه کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ محمود حافظی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس اطلاعات رسیده مردمی، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله دخانی را با یک دستگاه تریلر در محور بندرلنگه – بستک داشتند.وی ادامه داد: ماموران با دریافت این خبر بلافاصله

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ محمود حافظی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس اطلاعات رسیده مردمی، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله دخانی را با یک دستگاه تریلر در محور بندرلنگه – بستک داشتند.
وی ادامه داد: ماموران با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شده و با تشکیل چند اکیپ، نسبت به اجرای طرح مهار اقدام و با گشت زنی مستمر موفق به مشاهده قاچاقچیان شدند.
سرهنگ حافظی تصریح کرد: ماموران با گشت زنی مستمر در بیابان های اطراف روستای چاه مسلم موفق به شناسایی تریلر مورد نظر شدند که در بازرسی از آن تعداد ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه گفت: این تریلر حامل کالای قاچاق توقیف و به همراه محموله به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان منتقل شد.
سرهنگ حافظی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
۷۱۹۸/ ۷۴۰۸
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد