تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 10:01
کد خبر : 98227

جنایت جدید «قسد» در شرق سوریه/ بیش از ۲۰۰ غیرنظامی ربوده شدند

جنایت جدید «قسد» در شرق سوریه/ بیش از ۲۰۰ غیرنظامی ربوده شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عناصر وابسته به گروه موسوم به نیرو‌های دمکراتیک سوریه (قسد) که تحت حمایت نظامیان آمریکایی هستند، در ادامه جنایات خود در شرق سوریه، بیش از ۲۰۰ نفر را طی یورشی گسترده به شماری از روستا‌ها و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عناصر وابسته به گروه موسوم به نیرو‌های دمکراتیک سوریه (قسد) که تحت حمایت نظامیان آمریکایی هستند، در ادامه جنایات خود در شرق سوریه، بیش از ۲۰۰ نفر را طی یورشی گسترده به شماری از روستا‌ها و شهرک‌های حومه رقه و الحسکه، ربودند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، با انتشار این خبر نوشت که شبه‌نظامیان قسد این غیرنظامیان را به منظور سربازگیری اجباری در صفوف خود، می‌ربایند.

منابع آگاه محلی در الرقه به سانا اعلام کردند: چندین گروه مسلح از شبه‌نظامیان قسد، طی دو روز گذشته، کمین‌هایی را در نزدیکی مساجد برخی از روستای این استان گذاشته بودند و بیش از ۲۰۰ جوان را پس از ادای نماز در مسجد، ربودند تا آن‌ها را وادار به خدمت در صفوفشان کنند.

به گفته منابع آگاه، این اقدام در چارچوب طرح قسد موسوم به «سربازگیری اجباری» در مناطق تحت کنترلش صورت می‌گیرد.

در حومه جنوبی الحسکه نیز، منابع آگاه محلی اعلام کردند که شبه‌نظامیان قسد با حمله به شهرک «العریشه» و روستای «تویمین» شماری از شهروندان را ربودند و آن‌ها را دست بسته به اردوگاه‌ها و مقر‌ها نظامی خود در حومه همین شهر انتقال دادند.

بنا بر این گزارش، نیرو‌های قسد در ادامه جنایات مستمرشان، دو روز پیش نیز شماری از شهروندان را در حملات جداگانه به منازل منطقه الیعربیه و شهرک تل حمیس در الحسکه و روستای المحمودلی در حومه غربی الرقه ربودند.

ساکنان مناطق شرق سوریه که از رفتار‌های شبه نظامیان کُرد و حامیان آمریکایی آن‌ها به تنگ آمده‌اند، تاکنون بار‌ها با برگزاری تظاهرات خواستار خروج نظامیان اشغالگر و نیرو‌های کُرد تحت امر آن‌ها از این مناطق شده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد