تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1396 - 10:19
کد خبر : 17945

تاکید امام جمعه بر تقویت وحدت و همدلی در چهارمحال و بختیاری

تاکید امام جمعه بر تقویت وحدت و همدلی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی یک غنیمت است و چنانچه مسئولان بتوانند در فرصت محدودی که در اختیار دارند در جهت خدمت به مردم و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی یک غنیمت است و چنانچه مسئولان بتوانند در فرصت محدودی که در اختیار دارند در جهت خدمت به مردم و حق طلبی گام بردارند توانسته اند امانت دار خوبی باشند.
وی ادامه داد: دغدغه مدیران نه پر کردن رزومه کاری که غنی سازی مدت خدمتگزاری باشد تا پس از پایان دوران مسئولیت دچار حسرت و پشیمانی نشوند.
نکونام با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی در استان، تصریح کرد: همه باید به استاندار جدید کمک کنند تا برنامه های استان به خوبی پیش برود و خدمات شایسته ای به مردم ارائه شود.
امام جمعه شهرکرد افزود: چهارمحال و بختیاری می تواند به یک استان الگو در اخلاق مداری و خدمتگزاری خالصانه در کشور تبدیل شود که این مهم جز با وحدت و عزم راسخ مسئولان امکانپذیر نیست.
نکونام در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی جبهه مقاومت و ریشه کن کردن شجره خبیثه داعش را تبریک گفت و اظهار کرد: اگرچه بقایای داعش وجود دارد اما نقشه های آن ناکام ماند و نتوانست به مفاسد خود در جهان اسلام ادامه دهد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات و نهادهای دولتی استان، افزود: در حالی که باید در ۷۰۰ اداره و نهاد فعال در استان نماز جماعت اقامه شود اما بر اساس گزارش های موجود در بسیاری از ادارات نسبت به این واجب الهی بی توجهی می شود.
حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با هدف احیای ارزش های دین اسلام و پیاه سازی آموزه های انسان ساز آن شکل گرفت اما شایسته نیست در ادارات نسبت به اقامه نماز که ستون دین به شمار می رود غفلت شود.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، اقبال عباسی استاندار جدید چهارمحال و بختیاری امروز نخستین حضور خود را در نشست شورای اداری این استان تجربه کرد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده** انتشار دهنده:محمود رئیسی
۷۳۶۳/۲۰۹۷

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد