تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 20:45
کد خبر : 17804

کرباسیان و وزیر اطلاعات در جلسه‌ای تناقضات قاچاق را رفع کنند

کرباسیان و وزیر اطلاعات در جلسه‌ای تناقضات قاچاق را رفع کنند

گروه اقتصادی: عضو کمیسیون اجتماعی و حمایت از تولید ملی مجلس گفت: وزیر اقتصاد می‌گوید قاچاق از مبادی رسمی نداریم اما وزارت اطلاعات از کشف هزار و ۱۲۸ کانتینر قاچاق خبر داد بهتر است ۲ وزیر جلسه‌ای داشته باشند و تناقضات در مورد قاچاق را رفع کنند. سهیلا جلودار زاده نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر

گروه اقتصادی: عضو کمیسیون اجتماعی و حمایت از تولید ملی مجلس گفت: وزیر اقتصاد می‌گوید قاچاق از مبادی رسمی نداریم اما وزارت اطلاعات از کشف هزار و ۱۲۸ کانتینر قاچاق خبر داد بهتر است ۲ وزیر جلسه‌ای داشته باشند و تناقضات در مورد قاچاق را رفع کنند.

کرباسیان و وزیر اطلاعات در جلسه‌ای تناقضات قاچاق را رفع کنند

سهیلا جلودار زاده نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به اظهارات کرباسیان وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه قاچاق از مبادی رسمی نداریم، گفت: با توجه به وجود فساد و قاچاق کالا که قابل‌انکار نیست امکان اینکه از مبادی رسمی قاچاق وارد کشور شود، وجود دارد.

وی با اشاره به اطلاعیه وزارت اطلاعات مبنی بر کشف هزار و ۱۲۸ کانتینر کالای قاچاق از طریق ورودی‌های گمرک افزود: بهتر است آقای کرباسیان وزیر اقتصاد با آقای علوی وزیر اطلاعات جلسه‌ای برگزار کنند و تناقضات در مورد قاچاق کالا را رفع کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی و حمایت از تولید ملی مجلس افزود: برای جلوگیری از قاچاق کالا، باید نحوه کنترل کالا برای ورود به کشور بازبینی شود.

جلودار زاده افزود: نباید اجازه داده شود تا از مبادی رسمی و غیرقانونی، کالای قاچاق وارد کشور شود.

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی روز شنبه ۲۰ آبان در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که قاچاق از مبادی رسمی نداریم اما وزارت اطلاعات روز سه‌شنبه ۲۳ آبان از کشف هزار و ۱۲۸ کانتینر کالای قاچاق در بندرعباس خبر داد.

این کانتینرها شامل لوازم اداری، خانگی، ورزشی، ساختمانی و هتل داری است.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت اطلاعات باند ۲۳ نفره در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

متهمان با استفاده از اسناد مجعول و اظهار خلاف واقع و همچنین تبانی با برخی از کارکنان دستگاه‌های مختلف، اقدام به خروج غیرقانونی این میزان کالا از گمرک کرده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد