تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 11:34
کد خبر : 17666

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی است

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عباسعلی سعیدیان روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق و ارز که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: پدیده قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین آفت‌های بزرگ اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی است که تولید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عباسعلی سعیدیان روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق و ارز که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: پدیده قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین آفت‌های بزرگ اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی است که تولید داخلی و اشتغال را با مشکل جدی مواجه می کند.
وی افزود: مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار دارد و تمامی مسئولان باید با ادامه برنامه های دولت، این مسیر را طی کرده و با این پدیده شوم با جدیت برخورد کنند.
وی تصریح کرد: با قاچاق کالا، تولید با مشکل فراوان مواجه شده و فرصت های شغلی بسیاری از دست می رود.
سعیدیان با تاکید بر لزوم توجه جدی اعضای کمیسیون بر مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که اعضای کمیسیون باید در نظر داشته باشند، اطمینان از قاچاق بودن کالا برای اعمال قانون است.
وی با بیان اینکه ظن به قاچاق بودن کالایی نباید موجب شود تا برای صنوف مزاحمت ایجاد شود، تاکید کرد: برخوردهای غیرمنطقی، اعتبار کسبه را خدشه دار می کند.
معاون سیاسی فرمانداری ورامین گفت: ارائه فاکتور رسمی بایدمهمترین ملاک برای سنجش قانونی بودن توزیع یک کالا باشد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت : هر چند که مسئولان در برخورد قانونی با پدیده شوم قاچاق باید جدیت کامل را انجام دهند ولی در کنار آن باید با اقدامات فرهنگی ، مردم را به خرید کالاهای ساخت داخل ترغیب کرد.
وی بیان کرد: با افزایش کیفیت محصولات داخلی مردم به خرید محصولات ایرانی ترغیب می شوند و چرخه تولید و اشتغال به حرکت در می آید.
خبرنگار: سید حسن میری – انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/۷۲۵۴//۷۲۴۴

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد